Stránka 1 z 2

Problemy s boostem

Napsal: 12.03.2008, 23:32
od Marena
Zdravim. Slozil jsem motor, rozvody nastavil presne podle navodu. Motor bezi pekne, nic neklepe. Nastavil jsem 15 stupnu predstih.
Mam ale nasledujici problem, turbo mi nenatlaci vice jak 0.7bar a dokonce s otackami trochu klesa, at utahuji tahlo z actuatoru jak chci. Turbo je obyc T3 ze Saabu, se predchozim motoru jsem mel naopak problem udrzet tlak nekde kolem 1,1 (stage 2) , lezlo to i na 1.3 .

Mam takovou teorii, ze je spatne casovani vacek(seriove) = vyfuk otvira prilis brzy, protoze jinak si to nedovedu vysvetlit.

Mate nejaky napad?

Napsal: 13.03.2008, 02:17
od Kentoya
jen aby jsi nejel na tři válce

Napsal: 13.03.2008, 08:21
od raddy
moze to byt banalna vec ako vadny actuator...s casovanim moc nespekuluj, nema to s tym nic spolocne. skontroluj turbo a actuator...

Napsal: 13.03.2008, 08:42
od MaxX
mám stejnej problém mně to tlačí max 0,8 a to mám vypodloženou wastgate a MBC skoro zatáhlej na plno,kde to najdu actuator a co to má za funkci?

Napsal: 13.03.2008, 08:44
od branbito
actuator je sucast turba je to ten vypodlozeny wastegate predpokladam ktory si popisal.

Napsal: 13.03.2008, 08:45
od blázen
jo já měl problém u T28, musel sem ten actuator hodně skrátit ohybem a ještě vypodložit aby to natlačilo vůbec přes 1bar..pak už šel nastavit tlak dobře

Napsal: 13.03.2008, 08:47
od MaxX
A EBC by to vyřešil?

Napsal: 13.03.2008, 09:53
od raddy
EBC by to vyriesil...

Napsal: 13.03.2008, 11:15
od kenivruh
Prvy test. Odpojim aktuator WG a OPATRNE sledujem tlak.

Napsal: 13.03.2008, 11:45
od Kentoya
přesně, já zalomím hadičku a podívám se kolik to natlačí, jak je u t28 1,5 bar tak je to actuatorem, jak tlak půjde sotva do poloviny, je příčina jinde

Napsal: 13.03.2008, 12:02
od kenivruh
A vacsinou byva problem v hadiciach medzi turbom a klapkou.

Napsal: 13.03.2008, 17:18
od J3tb0Y
uz ked o tom kecate tak napisem aj ja..... chalan co som od neho kupoval moju s14 mi hovoril ze pri vyssich teplotach vonku asi nad 20 stupnov prestava tlacit turbo...osobne este skusenost nemam 20 stupnov nebolo ... tajne dufam ze to ani nezacne protestovat ale kedze ma na to upozornil tak asi by som to mal ocakavat cim to moze byt?

Napsal: 13.03.2008, 17:21
od raddy
podla mna to skor bude len pocit toho chalana, samotne turbo nemoze mat ziadnu zavislost tlaku pri teplote 20st, meral to na tlakomeri?

Napsal: 13.03.2008, 17:24
od branbito
To bude asi tym ze ked je vonku teplo tak do motora sa dostava pomerne teply vzduch(teply vzduch obsahuje menej kyslika) a trosku to znizuje vykon ale s turbom to nema nic spolocne. Subjektivne to neni tiez citim rozdiel ked sa vozim v noci ked je vonku cerstvejsie a cez den ked je 30 stupnov.

Napsal: 13.03.2008, 17:29
od J3tb0Y
on mi to hovoril tak ze bol v Trencine na zraze na sprintoch pridal si boost neviem uz presne na kolko nieco cez 1,2baru a od vtedy mu to robilo ... nebolo to pocitom tlak pozeral na EBC