Problemy s boostem
Problemy s boostem
Zdravim. Slozil jsem motor, rozvody nastavil presne podle navodu. Motor bezi pekne, nic neklepe. Nastavil jsem 15 stupnu predstih.
Mam ale nasledujici problem, turbo mi nenatlaci vice jak 0.7bar a dokonce s otackami trochu klesa, at utahuji tahlo z actuatoru jak chci. Turbo je obyc T3 ze Saabu, se predchozim motoru jsem mel naopak problem udrzet tlak nekde kolem 1,1 (stage 2) , lezlo to i na 1.3 .
Mam takovou teorii, ze je spatne casovani vacek(seriove) = vyfuk otvira prilis brzy, protoze jinak si to nedovedu vysvetlit.
Mate nejaky napad?
Mam ale nasledujici problem, turbo mi nenatlaci vice jak 0.7bar a dokonce s otackami trochu klesa, at utahuji tahlo z actuatoru jak chci. Turbo je obyc T3 ze Saabu, se predchozim motoru jsem mel naopak problem udrzet tlak nekde kolem 1,1 (stage 2) , lezlo to i na 1.3 .
Mam takovou teorii, ze je spatne casovani vacek(seriove) = vyfuk otvira prilis brzy, protoze jinak si to nedovedu vysvetlit.
Mate nejaky napad?
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jo já měl problém u T28, musel sem ten actuator hodně skrátit ohybem a ještě vypodložit aby to natlačilo vůbec přes 1bar..pak už šel nastavit tlak dobře
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Prvy test. Odpojim aktuator WG a OPATRNE sledujem tlak.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
A vacsinou byva problem v hadiciach medzi turbom a klapkou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
uz ked o tom kecate tak napisem aj ja..... chalan co som od neho kupoval moju s14 mi hovoril ze pri vyssich teplotach vonku asi nad 20 stupnov prestava tlacit turbo...osobne este skusenost nemam 20 stupnov nebolo ... tajne dufam ze to ani nezacne protestovat ale kedze ma na to upozornil tak asi by som to mal ocakavat cim to moze byt?
To bude asi tym ze ked je vonku teplo tak do motora sa dostava pomerne teply vzduch(teply vzduch obsahuje menej kyslika) a trosku to znizuje vykon ale s turbom to nema nic spolocne. Subjektivne to neni tiez citim rozdiel ked sa vozim v noci ked je vonku cerstvejsie a cez den ked je 30 stupnov.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...