Problemy s boostem

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Problemy s boostem

Příspěvek od Marena »

Zdravim. Slozil jsem motor, rozvody nastavil presne podle navodu. Motor bezi pekne, nic neklepe. Nastavil jsem 15 stupnu predstih.
Mam ale nasledujici problem, turbo mi nenatlaci vice jak 0.7bar a dokonce s otackami trochu klesa, at utahuji tahlo z actuatoru jak chci. Turbo je obyc T3 ze Saabu, se predchozim motoru jsem mel naopak problem udrzet tlak nekde kolem 1,1 (stage 2) , lezlo to i na 1.3 .

Mam takovou teorii, ze je spatne casovani vacek(seriove) = vyfuk otvira prilis brzy, protoze jinak si to nedovedu vysvetlit.

Mate nejaky napad?
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jen aby jsi nejel na tři válce
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

moze to byt banalna vec ako vadny actuator...s casovanim moc nespekuluj, nema to s tym nic spolocne. skontroluj turbo a actuator...
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

mám stejnej problém mně to tlačí max 0,8 a to mám vypodloženou wastgate a MBC skoro zatáhlej na plno,kde to najdu actuator a co to má za funkci?
Obrázek
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

actuator je sucast turba je to ten vypodlozeny wastegate predpokladam ktory si popisal.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jo já měl problém u T28, musel sem ten actuator hodně skrátit ohybem a ještě vypodložit aby to natlačilo vůbec přes 1bar..pak už šel nastavit tlak dobře
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

A EBC by to vyřešil?
Obrázek
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

EBC by to vyriesil...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Prvy test. Odpojim aktuator WG a OPATRNE sledujem tlak.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

přesně, já zalomím hadičku a podívám se kolik to natlačí, jak je u t28 1,5 bar tak je to actuatorem, jak tlak půjde sotva do poloviny, je příčina jinde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

A vacsinou byva problem v hadiciach medzi turbom a klapkou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od J3tb0Y »

uz ked o tom kecate tak napisem aj ja..... chalan co som od neho kupoval moju s14 mi hovoril ze pri vyssich teplotach vonku asi nad 20 stupnov prestava tlacit turbo...osobne este skusenost nemam 20 stupnov nebolo ... tajne dufam ze to ani nezacne protestovat ale kedze ma na to upozornil tak asi by som to mal ocakavat cim to moze byt?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

podla mna to skor bude len pocit toho chalana, samotne turbo nemoze mat ziadnu zavislost tlaku pri teplote 20st, meral to na tlakomeri?
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

To bude asi tym ze ked je vonku teplo tak do motora sa dostava pomerne teply vzduch(teply vzduch obsahuje menej kyslika) a trosku to znizuje vykon ale s turbom to nema nic spolocne. Subjektivne to neni tiez citim rozdiel ked sa vozim v noci ked je vonku cerstvejsie a cez den ked je 30 stupnov.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od J3tb0Y »

on mi to hovoril tak ze bol v Trencine na zraze na sprintoch pridal si boost neviem uz presne na kolko nieco cez 1,2baru a od vtedy mu to robilo ... nebolo to pocitom tlak pozeral na EBC
Odpovědět