Stránka 1 z 2
Ako nastavit startovanie
Napsal: 10.02.2008, 14:35
od wori
Mam maly problem, pri starte mosim trochu stlacit plynovy pedal aby som nastartoval. Pri beznom starte to problem nieje ale ked startujem cez dialkovy start tak to nechce chytit, az na treti krat. Kde sa to da v motore nastavit, pripadne co vycistit. Diky
Napsal: 12.02.2008, 08:34
od wori
Nikto nic? Ziadne napady?
Re: Ako nastavit startovanie
Napsal: 12.02.2008, 09:08
od raddy
wori píše:Pri beznom starte to problem nieje ale ked startujem cez dialkovy start tak to nechce chytit, az na treti krat.
Napsal: 12.02.2008, 12:34
od slik85
A NEPADA TI NAHODOU PALIVO ?
MOZNO BY PAR BOLO BUD TY PADA PALIVO A PUMPA TI TO NENATLACI ZA TEN KRATKY CAS MOZES MAT VADNE FPR INAK TO BY SI POCITIL ZE TO AUTO VYNECHAVA ALEBO NETAHA VO VYSYCH OTACKACH (Z NEDOSTATKU PALIVA ) MOZES MAT ZLE NASTAVENU SKRTIACU KLABKU (MALA PRAVDEPODOBNOST ) ALE ODMERAJ SI OHMETROM ODPOR NA VYSTUPE SNIMACA (POPIS NAJDES V MANUALY )
VIAC MOZNO PORADIT KED OPISES PRESTNEJSIE PROBLEM
Napsal: 12.02.2008, 13:02
od wori
Nie alarm je tak nastaveny z oneskorenim asi 4 sekundy, takze palivo natlaci, len ked je studeny tak pri normalnom startovani musim trochu tuknut na plynovy pedal, potom uz pekne drzi otacky bez plynu. Nevynechava ide pekne. Je to problem iba pri tom dialkovom starte, neviem pridat plyn ked som na stvrtom poschodi
a auto je na parkovisku. Skusim to premerat ale pred mesiecom to bolo dobre. Dik
Re: Ako nastavit startovanie
Napsal: 12.02.2008, 21:02
od Kentoya
wori píše:Mam maly problem, pri starte mosim trochu stlacit plynovy pedal aby som nastartoval. Pri beznom starte to problem nieje ale ked startujem cez dialkovy start tak to nechce chytit, az na treti krat. Kde sa to da v motore nastavit, pripadne co vycistit. Diky
birda mám komplet po GO a stejnej problém, startuji s plynem, zatím jsem na to nepřišel
Napsal: 12.02.2008, 21:34
od wori
Dnes som to skusal, tak ta svina ked ho nastartujem, hned vypnem a znuvu nastartujem, tak potom chyti pekne bez plynu. Budem musiet nad niecim pospekulovat. Klapka je pekna cista, zatvara uplne, no neviem. Je to uplna hlupost, som si to doteraz nejak neuvedomoval len s tym startom na dialku je to problem, som koli tomu namontoval ten alarm aby som netrapil moc ten motor na studeno (ked je studeny klepe jeden hydrostel) ked chodim rano do prace, nech si povrci nejakych 5 minut.
Napsal: 12.02.2008, 22:37
od pablo
skusal si nechat natahat pumpu na dva krat
Napsal: 12.02.2008, 22:49
od wori
V pumpe to neni, je tam walbro ale skusim to tak. Skor tam treba nieco nastelovat, mozno je naprd nejake cidlo.
Napsal: 12.02.2008, 22:51
od johny1
mas trosku problemy aj z volnobehom?
mozno ze mas zaneseny IACV, to je ta debiliny ktorou ECU udrzuje spravne otacky
Napsal: 12.02.2008, 23:01
od Kentoya
co je to iacv
Napsal: 12.02.2008, 23:02
od pablo
nehovorim ze je to priamo pumpou len hovorim aby si ju nechal dva krat natahat
Napsal: 12.02.2008, 23:08
od wori
S tou pumpou to mozem skusit ale alarm to aj tak nezvladne dva krat natiahnut. Volnobeh nam dobry pekne drzi pri cca 700-800 otackach to som nastavoval. Ked to inak nepojde tak tam nejak namontujem nejaky maly servomororcek co trochu pootvory skrtiacu klapku
Napsal: 12.02.2008, 23:29
od johny1
IACV = intake air control valve, nieco ako ventil na kontrolu vzduchu do nasavania, ECU pomocou tohto ventilu udrziava spravny volnobeh, ked som robil motor a odobral som ho tak bol uplne zaneseny a asi ani poriadne nefungoval
nevravim ze toto je urcite tvoj problem ale ak nic ine nepomaha tak sa na to mozes pozriet, tiez si mozes trosku otvorit klapku so skrutkou a uvidiet ze ci ti auto zacne normalne startovat
ten servo napad je trosku overkill podlamna
tu je fotka IACV
Napsal: 12.02.2008, 23:43
od wori
johny1 píše:IACV = intake air control valve, nieco ako ventil na kontrolu vzduchu do nasavania, ECU pomocou tohto ventilu udrziava spravny volnobeh, ked som robil motor a odobral som ho tak bol uplne zaneseny a asi ani poriadne nefungoval
nevravim ze toto je urcite tvoj problem ale ak nic ine nepomaha tak sa na to mozes pozriet, tiez si mozes trosku otvorit klapku so skrutkou a uvidiet ze ci ti auto zacne normalne startovat
ten servo napad je trosku overkill podlamna
tu je fotka IACV
No to napadlo aj nma, ale to som cistil ked som mal problem s trhanim motora pri 4500 otackah a nevedel som preco (bola to cievka a CAS) bolo to dost spinave tak som to cistil. Skusal som aj figel trochu pootvorit klapku napnutim lanka ale potom som mal volnobeh cez 2000 otacok tak som to dal naspet. Tam bude nejaka zrada musim na to prist, mozno to bude klapkou ze ju az tak natesno neuzavrie, neviem mozno ta cierna krabicka co je na skrtiacej klapre je zle nastavena. Asi zoberem multimeter a poriadne to vsetko premeriam. Len na figu je to, ze ked to raz chyti tak to potom uz chyta stale bez toho plynu, tak se to strasne zle hlada. Ale dik za nazor