Ako nastavit startovanie
Ako nastavit startovanie
Mam maly problem, pri starte mosim trochu stlacit plynovy pedal aby som nastartoval. Pri beznom starte to problem nieje ale ked startujem cez dialkovy start tak to nechce chytit, az na treti krat. Kde sa to da v motore nastavit, pripadne co vycistit. Diky
Nisan 200 sx s13
Re: Ako nastavit startovanie
wori píše:Pri beznom starte to problem nieje ale ked startujem cez dialkovy start tak to nechce chytit, az na treti krat.
A NEPADA TI NAHODOU PALIVO ?
MOZNO BY PAR BOLO BUD TY PADA PALIVO A PUMPA TI TO NENATLACI ZA TEN KRATKY CAS MOZES MAT VADNE FPR INAK TO BY SI POCITIL ZE TO AUTO VYNECHAVA ALEBO NETAHA VO VYSYCH OTACKACH (Z NEDOSTATKU PALIVA ) MOZES MAT ZLE NASTAVENU SKRTIACU KLABKU (MALA PRAVDEPODOBNOST ) ALE ODMERAJ SI OHMETROM ODPOR NA VYSTUPE SNIMACA (POPIS NAJDES V MANUALY )
VIAC MOZNO PORADIT KED OPISES PRESTNEJSIE PROBLEM
MOZNO BY PAR BOLO BUD TY PADA PALIVO A PUMPA TI TO NENATLACI ZA TEN KRATKY CAS MOZES MAT VADNE FPR INAK TO BY SI POCITIL ZE TO AUTO VYNECHAVA ALEBO NETAHA VO VYSYCH OTACKACH (Z NEDOSTATKU PALIVA ) MOZES MAT ZLE NASTAVENU SKRTIACU KLABKU (MALA PRAVDEPODOBNOST ) ALE ODMERAJ SI OHMETROM ODPOR NA VYSTUPE SNIMACA (POPIS NAJDES V MANUALY )
VIAC MOZNO PORADIT KED OPISES PRESTNEJSIE PROBLEM
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Nie alarm je tak nastaveny z oneskorenim asi 4 sekundy, takze palivo natlaci, len ked je studeny tak pri normalnom startovani musim trochu tuknut na plynovy pedal, potom uz pekne drzi otacky bez plynu. Nevynechava ide pekne. Je to problem iba pri tom dialkovom starte, neviem pridat plyn ked som na stvrtom poschodi a auto je na parkovisku. Skusim to premerat ale pred mesiecom to bolo dobre. Dik
Nisan 200 sx s13
Re: Ako nastavit startovanie
birda mám komplet po GO a stejnej problém, startuji s plynem, zatím jsem na to nepřišelwori píše:Mam maly problem, pri starte mosim trochu stlacit plynovy pedal aby som nastartoval. Pri beznom starte to problem nieje ale ked startujem cez dialkovy start tak to nechce chytit, az na treti krat. Kde sa to da v motore nastavit, pripadne co vycistit. Diky
Dnes som to skusal, tak ta svina ked ho nastartujem, hned vypnem a znuvu nastartujem, tak potom chyti pekne bez plynu. Budem musiet nad niecim pospekulovat. Klapka je pekna cista, zatvara uplne, no neviem. Je to uplna hlupost, som si to doteraz nejak neuvedomoval len s tym startom na dialku je to problem, som koli tomu namontoval ten alarm aby som netrapil moc ten motor na studeno (ked je studeny klepe jeden hydrostel) ked chodim rano do prace, nech si povrci nejakych 5 minut.
Nisan 200 sx s13
IACV = intake air control valve, nieco ako ventil na kontrolu vzduchu do nasavania, ECU pomocou tohto ventilu udrziava spravny volnobeh, ked som robil motor a odobral som ho tak bol uplne zaneseny a asi ani poriadne nefungoval
nevravim ze toto je urcite tvoj problem ale ak nic ine nepomaha tak sa na to mozes pozriet, tiez si mozes trosku otvorit klapku so skrutkou a uvidiet ze ci ti auto zacne normalne startovat
ten servo napad je trosku overkill podlamna
tu je fotka IACV
nevravim ze toto je urcite tvoj problem ale ak nic ine nepomaha tak sa na to mozes pozriet, tiez si mozes trosku otvorit klapku so skrutkou a uvidiet ze ci ti auto zacne normalne startovat
ten servo napad je trosku overkill podlamna
tu je fotka IACV
No to napadlo aj nma, ale to som cistil ked som mal problem s trhanim motora pri 4500 otackah a nevedel som preco (bola to cievka a CAS) bolo to dost spinave tak som to cistil. Skusal som aj figel trochu pootvorit klapku napnutim lanka ale potom som mal volnobeh cez 2000 otacok tak som to dal naspet. Tam bude nejaka zrada musim na to prist, mozno to bude klapkou ze ju az tak natesno neuzavrie, neviem mozno ta cierna krabicka co je na skrtiacej klapre je zle nastavena. Asi zoberem multimeter a poriadne to vsetko premeriam. Len na figu je to, ze ked to raz chyti tak to potom uz chyta stale bez toho plynu, tak se to strasne zle hlada. Ale dik za nazorjohny1 píše:IACV = intake air control valve, nieco ako ventil na kontrolu vzduchu do nasavania, ECU pomocou tohto ventilu udrziava spravny volnobeh, ked som robil motor a odobral som ho tak bol uplne zaneseny a asi ani poriadne nefungoval
nevravim ze toto je urcite tvoj problem ale ak nic ine nepomaha tak sa na to mozes pozriet, tiez si mozes trosku otvorit klapku so skrutkou a uvidiet ze ci ti auto zacne normalne startovat
ten servo napad je trosku overkill podlamna
tu je fotka IACV
Nisan 200 sx s13