Stránka 2 z 2
Napsal: 12.02.2008, 23:50
od johny1
na klapke je taka mala srubka, s tou mozes klapku o trosicku viac pootvorit, budes na nu potrebovat hex a 8mm kluc
Napsal: 13.02.2008, 00:02
od wori
Asi viem co myslis ale ked tu klapku potvorimtak sa mozno zlepsi start ale zvysia volnobezne otacky. Klapku by malo pri pusteni plynoveho pedalu uplne uzavriek, asi to moze potom robit nejaku neplechu. Ale skusum.
Napsal: 15.02.2008, 23:50
od wori
Zavada odstranena :-D uz to startuje bez problemov. Dakujem vsetkym za rady.
Napsal: 15.02.2008, 23:57
od Kentoya
a čím to bylo
Napsal: 16.02.2008, 00:03
od wori
Bolo to v spinacke, je tam 5 kablov, neviem presne ktory je ktory, ale jeden ide na starter, a jeden ma davat + tiez iba pri startovani, tak ten to plus nedaval. Som zohnal druhu spinacku, teda tu elektricku cast a uz to ide dobre, aj na dialku aj normalne. Neviem co ten kabel ovlada ale musi to davat 12V pri starte.
Napsal: 16.02.2008, 15:00
od kenivruh
wori píše:Bolo to v spinacke, je tam 5 kablov, neviem presne ktory je ktory, ale jeden ide na starter, a jeden ma davat + tiez iba pri startovani, tak ten to plus nedaval. Som zohnal druhu spinacku, teda tu elektricku cast a uz to ide dobre, aj na dialku aj normalne. Neviem co ten kabel ovlada ale musi to davat 12V pri starte.
Akej bol farby kabel?
Napsal: 16.02.2008, 19:26
od wori
Asi zeleno cierny, neviem presne.
Napsal: 16.02.2008, 20:03
od kenivruh
Kedeze vravis, ze tam ma byt 12v len pri starte a ten druhy ide do startera, tak by to mal byt cierno/zlty a tych 12v ide cez poistku do ECU. Dava tam signal, ze startujes (ma byt 8 az 12 V). Divne je, ze si vobec nastartoval.
Napsal: 16.02.2008, 20:13
od wori
Startovat som startoval ale iba s plynom, a moze byt ze je to zlto-cierny. Teraz to ide uplne super.
Podla coho dava Volty? pisal si 8-12V
Napsal: 16.02.2008, 20:17
od kenivruh
8-12 voltov musi byt na vstupe do ECU aby to brala ako signal, ze startujes.
Napsal: 16.02.2008, 20:20
od wori
Aha dik. No prisiel som na to hlupou nahodou, ale hlavne ze uz ide.