Stránka 1 z 4
olejové čerpadlo
Napsal: 01.12.2006, 15:27
od blázen
Napsal: 01.12.2006, 21:16
od Katany
v podobnym stavu ho mam ja a radsi budu kupovat asi nove

Napsal: 01.12.2006, 21:54
od Martin_534
já ho měl podrápaný o trochu víc a taky jsem koupil nový
Napsal: 01.12.2006, 22:23
od Kentoya
pokud budeš kupovat nový za litr ho od tebe vezmu
repase
Napsal: 11.12.2006, 22:31
od Nyci
A co se na takovím čerpadle repasuje? Mám trochu jiný kolečka je tam víc zubů. Nedaj se koupit nějaký elektrický???
Napsal: 11.12.2006, 22:35
od Kentoya
na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
Napsal: 12.12.2006, 08:52
od mrkevvzime
2 bary pri kolika otackach?
Napsal: 12.12.2006, 08:57
od blázen
volnoběh na zahřatem motoru
Napsal: 12.12.2006, 09:05
od mrkevvzime
a kurva
mne to na zahratym motoru netlaci 2 bary ani nahodou, kdyz je to studeny tak okolo 4 pri 1500ot a tak 1,5 kdyz je to horky pri 900ot
v manualu pisou min 0,78 na idle
no a pri vyssich otackach to tlaci 3-4 bary pri zahratym motoru
nestraste, ze je to malo

Napsal: 12.12.2006, 09:14
od raddy
mrkevvzime píše:a kurva
mne to na zahratym motoru netlaci 2 bary ani nahodou, kdyz je to studeny tak okolo 4 pri 1500ot a tak 1,5 kdyz je to horky pri 900ot
v manualu pisou min 0,78 na idle
no a pri vyssich otackach to tlaci 3-4 bary pri zahratym motoru
nestraste, ze je to malo

Ak za tepla pri volnobehu tlaci nad 1bar a pri 3000ot nad 3bar, je to v poriadku. Drzte sa udajov z manualu a nestraste sa navzajom

Napsal: 12.12.2006, 09:18
od mrkevvzime
no radsi to jeste zkontroluju, ale dik za castecny uklidneni

Napsal: 12.12.2006, 09:30
od blázen
nadruhou stranu taky nemám nejpřesnější budík

důležité je aby byl sací koš v pořádku - neděravý pak by to mělo vydržet
Napsal: 12.12.2006, 18:49
od Nyci
Kentoya píše:na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
A kolik tak stojí ten repas toho čerpadla? nebo kolik stojí noví???
Napsal: 12.12.2006, 19:24
od Katany
Kentoya píše:na čerpadle se repasují ty stěny po stranách ozubených kol, čím více to přiléhá a čím méně škrábanců tím lépe
to vícezubové je starší typ
no tak s tim starsim a novejsim typem je to podle me naopak, motor z rv.92 mel to vicezube a dva motory z 89 mely tohle s ovalnymi "zuby" ... podle toho co se ke me dostalo
Napsal: 12.12.2006, 19:57
od blázen
tak tak kulaté zuby mělo to starší, ostré to mladší