Stránka 1 z 2

Zdvojene vyfukove vedeni

Napsal: 26.11.2006, 23:47
od Mirek
Kluci chtel sem se zeptat...vidivam to casto, vetsinou na BMW, ma to nejaky vyhody oproti jedne velke trubce?
Obrázek
Obrázek

Re: Zdvojene vyfukove vedeni

Napsal: 27.11.2006, 11:46
od blázen
že je to těžší a drahší a zbytečné,raději jedna a šikovný průměr

Napsal: 27.11.2006, 13:23
od Elviiis
To je fakt zbytečný kila navrch a navíc více jebyčky s vařením. ALe je to hezký :lol:

Napsal: 27.11.2006, 16:19
od Mario
Sve opodstatneni to urcite mit bude, ale ne u nasich skokanů :o)
na ty oturbeny M3 asi vedeli proc to delaji....to uz je ale jina liga.....

Napsal: 27.11.2006, 17:13
od Mirek
Takze, nikdo nevi proc to delaji? Skoda, chtel sem si doplnit mezeru ve vzdelani :-)

Napsal: 27.11.2006, 17:36
od saigone
někde jsem četl že se to dělá u větších výkonů, kde je potřeba velkej průměr trubky, tak se nahradí dvěma o určitym průměru aby se to vešlo pod auto. Třeba to má ještě jinej důvod. Hodně Bavců a Mercedesů to má takhle udělaný, ty motory jsou tak udělaný.

Napsal: 27.11.2006, 17:39
od kenivruh
No mozno je to na redukciu turbulencii, ktore by vznikli pri jednej vacsej rure, tak tam daju dve s mensim priemerom.

Napsal: 27.11.2006, 17:43
od buky300zx
Podla vykonu??????!
Ja som mal E30 a ta mala 170Hp a tiez mala hentake koko.ske 2 trubky a mylsim si ze 170Hp neni nejaky oslnujuci vykon!Vy mate jednu na 200kach,ja mam jednu na 300ke,ale ty nemcuri musia byt vzdy extra!Za tie svine som musel kupovat dva rezonatory a bola s tym plna pi.a roboty!
Ja si myslim ze je to tam na dve veci-na koko. a na nic!Je to tazke nahovado,kots.y sa roby nove ked mas hnile a zbitocne sa to len vsetko predrazuje!Jedna a hotovo!

Napsal: 27.11.2006, 17:46
od blázen
čím víc dojde k ochlazení výfukových plynů v potrubí , nezmenší se tím jejich proudění a naopak neubere to na výkonu,..když pro turbo je nejlepší vyfuk žádný....?

Napsal: 27.11.2006, 19:22
od buky300zx
blázen píše:čím víc dojde k ochlazení výfukových plynů v potrubí , nezmenší se tím jejich proudění a naopak neubere to na výkonu,..když pro turbo je nejlepší vyfuk žádný....?
V tomto mas uplnu pravdu,cim viac sa vyfukove plyny ochladia na ceste z vyfuku,tak tym stracaju svoju"energiu" a idu pomalsie,zhorsuje si tym vyplach valcov a tym klesa vykon!Preto sa pouzivaju na omotanie vyfukovych zvodov termo pasky(zabranuju salaniu tepla do mototroveho priestoru a urychluju prudenie spalin)
A nechapem o jakom turbe tu stale tocite.

Napsal: 27.11.2006, 19:54
od marat
Odpověď je jednoduchá..technologie na ohýbaní třeba 90mm tenkostěnné trubky není tak dostupná jako u menších průměrů..jinak jedna přádná roura je samozřejmě lepší...

Napsal: 27.11.2006, 21:09
od blázen
buky300zx píše:
blázen píše:čím víc dojde k ochlazení výfukových plynů v potrubí , nezmenší se tím jejich proudění a naopak neubere to na výkonu,..když pro turbo je nejlepší vyfuk žádný....?
V tomto mas uplnu pravdu,cim viac sa vyfukove plyny ochladia na ceste z vyfuku,tak tym stracaju svoju"energiu" a idu pomalsie,zhorsuje si tym vyplach valcov a tym klesa vykon!Preto sa pouzivaju na omotanie vyfukovych zvodov termo pasky(zabranuju salaniu tepla do mototroveho priestoru a urychluju prudenie spalin)
A nechapem o jakom turbe tu stale tocite.[/quote]

myslel sem jako aplikaci 2 rour pro 200Sx když se na toto tema zajímá majitel 200sx - mirek :wink:

Napsal: 27.11.2006, 21:14
od buky300zx
blázen píše:
buky300zx píše:
blázen píše:čím víc dojde k ochlazení výfukových plynů v potrubí , nezmenší se tím jejich proudění a naopak neubere to na výkonu,..když pro turbo je nejlepší vyfuk žádný....?
V tomto mas uplnu pravdu,cim viac sa vyfukove plyny ochladia na ceste z vyfuku,tak tym stracaju svoju"energiu" a idu pomalsie,zhorsuje si tym vyplach valcov a tym klesa vykon!Preto sa pouzivaju na omotanie vyfukovych zvodov termo pasky(zabranuju salaniu tepla do mototroveho priestoru a urychluju prudenie spalin)
A nechapem o jakom turbe tu stale tocite.[/quote]

myslel sem jako aplikaci 2 rour pro 200Sx když se na toto tema zajímá majitel 200sx - mirek :wink:
Podla mna je draha,tazka a pracna koko.ina!

Napsal: 27.11.2006, 21:32
od blázen
buky300zx píše:
blázen píše:
buky300zx píše: V tomto mas uplnu pravdu,cim viac sa vyfukove plyny ochladia na ceste z vyfuku,tak tym stracaju svoju"energiu" a idu pomalsie,zhorsuje si tym vyplach valcov a tym klesa vykon!Preto sa pouzivaju na omotanie vyfukovych zvodov termo pasky(zabranuju salaniu tepla do mototroveho priestoru a urychluju prudenie spalin)
A nechapem o jakom turbe tu stale tocite.[/quote]

myslel sem jako aplikaci 2 rour pro 200Sx když se na toto tema zajímá majitel 200sx - mirek :wink:
Podla mna je draha,tazka a pracna koko.ina!
Podla mna mas pravdu 8)

.

Napsal: 13.01.2007, 21:08
od Tagy
nekde jsem cetl ze se to dela kvuli tomu ze pri vyplachovani jednotlivych valcu dochazi ke zpetnym razum ktere maji rychlost zvuku a ty snizuji ucinnost vyplachu valcu. proto se dela dvojty vyfuk - 2 a 2 na jednu rouru. kdyz jsou 4 tak uz je to "moc" a jednotlive razy se pri ruznych otackach rusi a nebo zesiluji a snizuji vykon motoru... u oturbenych vozitek je to samozrejme smesny pac u turba se to svede do jedne trubky a pak uz rozdvojeni nema zadny smysl kdyz uz se vybuchy ovlivnuji v tom svedeni pred turbem... je to neco jako variabilni zmena delky sani... nekdy kdysi davno s tim nekdo experimentoval pac v ruznejch otackach chce motor ruznou delku sani ke kazdemu valci jestli ste o tom neco necetli..