Mít přitom u sebe konstruktéra 200SX tak by asi dostal přes držku

Na bloku motoru je zátka schovaná za turbem a aby se povolila tak je potřeba mít 17 nástavec + kloubový nástavec + kloubový nástavec + prodloužení 250mm + ráčnu samozřejmě. Bez tech nástavců to nejde - šlo by to s jedním kloubem ale to by se museli zusndat tepelné kryty co jsou na té přírubě co jde z turba a pro jejich povolení tam také není moc místa na manipulaci.
Blbě se to nasazuje a ještě hůř při dvou kloubech povoluje - ta síla jde všude jinde a ne do otáčivého pohybu.
Když jsem to povolil tak pak při vypouštění mi polovina té náplně vytekla na podlahu.
To co vyteklo z bloku je cca 1/4 celokové kapacity, jinak bych to tam klidně nechal ale je tam toho celkem dost.
No dlouho jsem si takle nezanadával

Těd už jen naplnit Wynns přípravkem na vyplachování chladiče a vodou, vypustit, naplnit antifreezem a mám to zasebou

Také jse už vypušteli vodu z bloku?