forum/viewtopic.php?t=6878&highlight=studen%E9+starty
Tak jsem zmeril kompresní tlaky:
Na teplém motoru:
- dle manuálu by měli být ideální tlaky 11.7 baru

1.válec: 9,5bar
2.válec: 9,5bar
3.válec: 9,5bar
4.válec: 9,2bar
Na teplém motoru s přídáním oleje do válců (přidal jsem cca 5ml oleje 10W-40)
1.válec: 10,8bar
2.válec: 10,8bar
3.válec: 10,7bar
4.válec: 10,5bar
Jestě zítra změřím na porádně vychladlém (po ránu) motoru abych zjistil jak jseu na tom ventily

Měly by být OK protože auto je cca 10tisic km po GO hlavy, no jsem na to zvedavej

Auto má najeto 110tisíc km, teda aspon to je na počítadle

Co si myslíte o těch výsledkách vzhledem k počtu najetých km??? V servisním manuálu uvádějí minimalní kompresi 9,8baru.
Je už tech 9,5bar hodně špatné? Já si myslím že na motor co má najeto 110tis. km to zas tak špatné není a myslim si že bych na tom mohl najet ještě nějakých 50tis.km něž to klesne na 8,5 (8)baru čož už je asi mezní hodnota kdy už je generálka nutnost.
Jsem asi tak s kroužkama v takovém jakémsi "přechodu" co ?
