Stránka 1 z 1

umrel a probral se

Napsal: 10.06.2006, 20:10
od porsacek
Dnes se me stala divna vec vcera jsem menil idle speed a throtlle sensor idle switch mam je od nitrose .A takhle jedu ze Zvanovic a auto najedno stratilo tah az padly otacky teplota motoru na normalu jizda normal pak jsem znova nastartoval asi az na potreti to chytlo a otacky vyletely na 2000 rpm a furt se tam drzely az pri proslapnuti plynu spadly dolu ale jak jsem zaradil a prerazoval tak se furt drzely na 2000 a strilelo to do vejfuku co stim muze byt ma pls poradte. :( :(
Jinac dnes rano prvne od te doby co mam 200kilo tak pri studenem motoru to drzelo cca 1800rpm a pozahrati klesly na cca900-1000.

Napsal: 10.06.2006, 21:01
od raddy
no tak naslepo to moze byt prave ten idle switch....

Napsal: 10.06.2006, 21:14
od porsacek
Ten jsem promeroval a hodnoty a nastaveni jsou ok jeste me napadlo co cidlo teploty motoru . :?:

Napsal: 10.06.2006, 21:43
od raddy
no cidlo teploty nezvykne sposobit zmeny otacok...to tak maximalne trhanie pri akceleracii kvoli bohatej zmesi....ale to tazko takto ovedat.
vseobecne ma na volnobezne otacky vplyv hlavne privod vzduchu a ten je riadeny len obtokovym volnobeznym ventilom a FICD (ci ako sa to vola) ventilom a ten je riadeny idle switchom.

Napsal: 10.06.2006, 22:33
od porsacek
kde najdu ten ficd.

Napsal: 11.06.2006, 06:27
od porsacek
Tak dnes rano jsem to nastartoval a strasne se to dusilo a strilelo do vejfucku a bez plynu to chcipne . :?

Napsal: 11.06.2006, 08:27
od raddy
rychly test: staci nastavit klapku tak aby bola pri starte mierne otvorena, najlepsie dosadacim srobom klapky-dorazom. Ak to nastartuje, tak sa zameraj na obtokovy ventil (hadica sa odpojuje z hlavneho sania pred klapkou a ide zospodu za klapku do bloku sania) ci nie je zaseknuty v zavretej polohe ci upchaty a ventil na vysoke otacky je napravo od sania, zo zltym konektorom.