Stránka 1 z 2

Problémek ze startováním

Napsal: 19.12.2005, 20:05
od Gulašek
Děláto : když chcu poprve nastartovat tak nic :( zkusím po druhé a už to ide ale jenom že to jde na ot.od 500-na 1100 za studena ! Škrtící klapka je vyčistěna AFM to samé ?Přemýšlal sem že by to mohli ještě dělat svíčky nebo malí tlak paliva ??? poraď te prosím :)

Napsal: 19.12.2005, 20:22
od Katany
zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...

Napsal: 20.12.2005, 08:44
od raddy
Katany píše:zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...
presne tak. ak to pomoze, je zla/upchata palivova pumpa alebo filter. Ak nepomoze, doporucujem zacat zmeranim kompresie.

Napsal: 20.12.2005, 12:22
od Katany
raddy píše:
Katany píše:zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...
doporucujem zacat zmeranim kompresie.
ty bys kazdyho hned desil s kompresema :) jen jestli uz jsi meril ty svoje :?: :D

Napsal: 20.12.2005, 13:02
od raddy
Katany píše:
raddy píše:
Katany píše:zkus parkrat otocit klickem aby se ti rozvistily kontrolky a nekolikrat natlakovala pumpa (2x-3x) a pak zkus nastartovat ...
doporucujem zacat zmeranim kompresie.
ty bys kazdyho hned desil s kompresema :) jen jestli uz jsi meril ty svoje :?: :D
az ked zacnem mat problemy so startovanim :angel4:

ale k veci. nic v zlom, ale uz tu bolo tolko ze statujucich aut, debata na 4 strany a po 3 tyzdnoch doslo na meranie kompresie a bolo to jasne....preco nezacat tym najjednoduchsim?

takze, kvoli Katanymu, tu je postupnost krokov BEZ MERANIA KOMPRESIE :downtown:

1, skontroluj palivovy system ako uz bolo napisane
2, skontroluj sviecky a cievky
3, odpoj AFM. startuje dobre? Ak ano, mas zly AFM (nemusi byt len spinavy) alebo unik vzduchu medzi turbom a motorom
4, zmeraj predzapal (musi byt 15st)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
X, vsetko O.K.? Zmeraj kompresiu (ak bude zla, je to kvoli Katanymu, keby si ju zmeral hned, bola by v poriadku :kermit: )

Re: Problémek ze startováním

Napsal: 20.12.2005, 18:07
od 240SX
Gulašek píše:Děláto : když chcu poprve nastartovat tak nic :( zkusím po druhé a už to ide ale jenom že to jde na ot.od 500-na 1100 za studena ! Škrtící klapka je vyčistěna AFM to samé ?Přemýšlal sem že by to mohli ještě dělat svíčky nebo malí tlak paliva ??? poraď te prosím :)
Nastavení čkrtící klapky je věc první a čistota druhá.Měl jsem podobný problém,že jsem v prvním okamžiku při nastartování studeného motoru měl otáčky nízko-500 a pak mi teprve vyběhly výš,a bylo to právě tím,že manuální nastavení klapky bylo špatné-klapka byla v klidu pořád pootevřena.

Napsal: 20.12.2005, 18:08
od Gulašek
Dík moc za všechny typi !!
Vyzkouším a pak písnu :)

Napsal: 20.12.2005, 19:53
od Katany
raddy píše:
Katany píše:
raddy píše: doporucujem zacat zmeranim kompresie.
ty bys kazdyho hned desil s kompresema :) jen jestli uz jsi meril ty svoje :?: :D

X, vsetko O.K.? Zmeraj kompresiu (ak bude zla, je to kvoli Katanymu, keby si ju zmeral hned, bola by v poriadku :kermit: )
ja sem takovej svinak ... uz bych ty auta likvidoval i na dalku ... :shock: radsi je zmer nejdriv ... :lol: 8-[ :axe:

Napsal: 20.12.2005, 21:19
od doublejay
Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...

Napsal: 20.12.2005, 21:45
od Katany
doublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
ja mel kolem 6ti a nestartovalo nijak zvlast dobre :?

Napsal: 21.12.2005, 07:58
od raddy
doublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
benzin prestane startovat az okolo 6 a nizsie, nafta potrebuje tusim 8???

ale ta rada s klapkou je tiez velmi dobra. ak totiz nie je spinac volnobehu zopnuty pri zatvorenej klapke, tak sa naotovri AAC ventil. Treba zmerat odpor na hornych dvoch pinoch konektra na snimaci klapky. Pri zavretej klapke tam musi byt skrat, akonahle nou pohnes, obvod sa musi rozpojit. Samotny snimac sa da potocit tak ,aby to bolo v poriadku.

Napsal: 21.12.2005, 09:41
od blázen
doublejay píše:Jen drobny poznatek - ja mel pred GO komprese pod 8 na vsech valcich a auto chytalo na jedno otoceni...
mám stejnou zkušenost

Napsal: 21.12.2005, 22:32
od Gulašek
No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno :D .Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím :)

Napsal: 21.12.2005, 22:39
od doublejay
Gulašek píše:No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno :D .Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím :)
Ja mel uplne stejny problem, musel jsem 2x-3x zapnout klicek a teprve pak startovat, problem nebyl ve filtru (mel jsem novy), ale odchazela mi origo pumpa. Po vymene za Walbro vsechny problemy prestaly s prvnim startem.

Napsal: 21.12.2005, 22:40
od Katany
doublejay píše:
Gulašek píše:No tak sem zkoušel to otočení klíčkem 2x3 a po čtvrté to chytlo jak víno :D .Tak snad to bude tím palivovím filtrem už sem ho objednal a zitra to skusím :)
Ja mel uplne stejny problem, musel jsem 2x-3x zapnout klicek a teprve pak startovat, problem nebyl ve filtru (mel jsem novy), ale odchazela mi origo pumpa. Po vymene za Walbro vsechny problemy prestaly s prvnim startem.
tak tak :D