Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?
Napsal: 16.12.2005, 00:07
Já bobánek jsem ho nestihl změřit
Pls,jak je to těsnění tlustý?

Pls,jak je to těsnění tlustý?
To je origo.Jestli brousíš hlavu tak si nech udělat o brus silnější.Já měl hlavu 4x dole tak mám 1.6mm.Spike píše:Mam pocit ze 1,2mm
Hlavně si tam simtě nedávej sériové když půjdeš na těch 1000PSNo_name píše:Mno uvidíme
urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsieswed píše:KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPADA TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie![]()
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
to bude tou gumickou co tam nemasswed píše:ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie![]()
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
no gumičku naštěstí mám.Ale komu se to chce dělat v tý ziměKatany píše: to bude tou gumickou co tam nemas