Stránka 1 z 1
Cukání ve 3000ot./min (S13)
Napsal: 13.12.2005, 22:22
od ROKY
Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje.
Napsal: 13.12.2005, 22:29
od Martin_534
čekal bych problém buď v rozvodech a předstihu nebo v dodávce paliva
Re: Cukání ve 3000ot./min (S13)
Napsal: 13.12.2005, 22:30
od Katany
ROKY píše:Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje.
ja bych jako prvni mrknul jestli je pod CAS vystupek na vacce ve tvaru D ...
Napsal: 13.12.2005, 23:09
od Kentoya
a uplně nejdřív jestli máš čistej vzduchovej filtr
Napsal: 14.12.2005, 08:31
od Caizi
Ja měl uplně to samé a po tom co mi Kentoya poradil zkontrolovat vzduchový filtr tak škubat přestalo ale ten zatah tam ještě stále chybí..a vyhledával sem ve starých příspěvcích a ještě to prý může být svíčkama či cívkama a nebo raddy vždycky říka že palivová pumpa, že je v tom místě největší odběr paliva..
Napsal: 14.12.2005, 15:29
od doublejay
Presne tak, Chybi vzduch + benzin. Okolo 3-3500 je nejvetsi zatah, tj. nejvetsi potreba paliva. A testnul bych si taky predstih a zmeril komprese.
Napsal: 14.12.2005, 21:18
od ROKY
Dík za zájem,vzduch.filtr jsem měnil,tlak paliva je měřen za pal. filtrem za jízdy a nemění se.Ještě jsem měnil váhu vzduchu,svíčky.Vše beze změny.Zaujal mne příspěvek s CAS a výstupkem ve tvaru D-na to musím mrknout,kéž by to bylo ono.
Napsal: 14.12.2005, 21:24
od Kentoya
to si radši nepřej
Napsal: 14.12.2005, 22:28
od Caizi
Napsal: 16.12.2005, 13:44
od bubak007
tipnul bych to na lambdu...
Napsal: 16.12.2005, 21:55
od Kentoya
tak jsem se dnes podíval na repas motoru od michala a věřte nevěřte po sundání CAS mne čekalo překvapení CAS déčko má
, klika bohužel
ale naštěstí zoubky nejsou ohlodaný
, tak jsem to správně nasadil a nechám se překvapit, protože zatím nic moc dělat nemůžu s tím hrbem
Napsal: 18.12.2005, 21:01
od ROKY
Tak dnes jsem mrknul na CAS a je OK. Je někdo z okolí -100km- od Lanškrouna,kdo by mi s tím pomohl.Těžko se dá kupovat díl po dílu a měnit. To je jednoduší koupit nějakou schnilotinu a měnit to z ní. Dost dílů jsem takto již koupil a na nic. Mám doma ještě jeden motor na rozebírání,ale lamda na něm je špatná.
Re: Cukání ve 3000ot./min (S13)
Napsal: 18.12.2005, 22:22
od raddy
ROKY píše:Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje.
je cas na vymenu palivovej pumpy
walbro je to co potrebujes.....
Napsal: 23.12.2005, 12:48
od rednissan
ROKY píše:Tak dnes jsem mrknul na CAS a je OK. Je někdo z okolí -100km- od Lanškrouna,kdo by mi s tím pomohl.Těžko se dá kupovat díl po dílu a měnit. To je jednoduší koupit nějakou schnilotinu a měnit to z ní. Dost dílů jsem takto již koupil a na nic. Mám doma ještě jeden motor na rozebírání,ale lamda na něm je špatná.
Myslíš Lanškroun na jihu čech? sem ze starkonic, to by sme se mohli někdy sejít
Napsal: 23.12.2005, 21:23
od Kentoya
26.12 jedu do ustí nad orlicí, pokud nebude výjezd z lanškrouna na ostrov pod sněhem, můžu to vzít přes lanškroun