Stránka 1 z 1
Nejde nějak jednoduše změnit poměry rychlostí?
Napsal: 15.11.2005, 17:57
od Caizi
Nedá se nějak jednoduše změnit převodový poměr rychlostí..nepotřebuju aby mi to jelo přes dvestě..stejně běžně tak rychle nejezdim ..chtěl bych radší kratší rychlosti a větší zrychleni..jde to nějak jinak než výměnou převodovky?

Napsal: 15.11.2005, 18:04
od Milda
Jasne, staci mensi kola (nebo nechat original 15" a poridit plaste z uzsim profilem)

Napsal: 15.11.2005, 18:44
od Martin_534
na to zase pozor, je potřeba ten výkon převéct na silnici
já osobně bych byl pro delší převodovku a větší kola :-)
Napsal: 15.11.2005, 19:51
od Caizi
menší profil na 15 by se mi asi nelibil..
jak převest?jako že menší kola budou víc hrabat?a proc delší převodovku? chapal bych to u auta ktere bude mit nad 300PS ale u 200 koni prece budou lepsi mensi kola a kratsi prevodovka nebo ne?
Napsal: 15.11.2005, 20:34
od Martin_534
jo kola s menším obvodem budou daleko víc hrabat
když budeš mít kratší převodovku, tak budeš muset daleko víc řadit a z toho vzniknou ztráty
Napsal: 15.11.2005, 20:41
od No_name
Já bych řekl,že správně poskládaná krátká převodovka moc ztrátová nebude

Ale dávat kratší kolečka bude drahý a pracný

Napsal: 15.11.2005, 23:01
od Caizi
ok..zapomenu na to..jak slyším že je to pracný tak to pro me asi nebude..:-)
Napsal: 15.11.2005, 23:22
od No_name
Komu by se chtěla rozdělávat převodovka

Napsal: 16.11.2005, 09:37
od kenivruh
Nie je jednoduchsie upravit staly prevod na diferencialy ? Ako je uvedene na strane PD-34 manualu, tak mimoeuropske 200sx maly staly prevod 4,363 a europske 3,916. Mimoeuropske teda dosahovaly mensie rychlosti pri tych istych otackach.
V podstate ide o pomer medzi "ring gear" a "drive pinion" (strana PD-11), takze je mozne vytvorit rozne kombinacie ak je niekto schopny tieto casti vyrobit. Nemyslim, ze pre dobreho strojara je to problem urobit.
Napsal: 16.11.2005, 21:35
od Kentoya
tak tak to maš jak u shade 3,7 speciál na okruhy, 3,9 klasická 130, 4,22 klasická 120, 4,4a nějaký drobný klasická 100,
když dáš motor cca 1,6 obsah, tak můžeš mít cca 75 KW a s převodovkou 4,4 dáš na prdel skoro každýmu do dvoulitrů, až na výjimky jako dvoukilo apod