Stránka 1 z 4

Opet slozeno a opet nejede :-(

Napsal: 12.09.2005, 18:01
od Katany
Taaaakze, slozil jsem dneska zas auto s T25 a temer se vsim co patri k seriovce ... kdyz jsem to natocil, slo to na tri valce ... sem tam na vsechny ... sel jsem to projet cca 1km... tak po 100m to slo na 4 valce ... ale kdyz pridam plyn tak se motor roztaci na 3 a kdyz pustim plyn tak jde na 4. kdyz ho chvilku drzim tak kolem 2500rpm tak jde chvilku na 3 a tak po 3-5vterinach se rozbehne na 4 ... nechapu to ... za tepla se chova lip nez za studena ... ale je to sileny jezdit se s tim neda ... :evil: asi to uz rozslapu ... o vikendu to jde k jednomu udajne fakt dobrymu autoelektrikari a necham mu to tam at se chvili trapi ... kdyz to nepujde jinak, pritahnu jiny auto z nemecka ... ovsem kdyby vas napadlo neco, cim by to mohlo byt, tak mi to napiste ... myslim ze jsem vyzkousel uz opravdu uplne vsechno, ale nahoda je blbec .... dik

Napsal: 12.09.2005, 18:05
od Katany
mimochodem mam vazne podezreni ze to delaj svicky ... Mam tam DENSO iridium ... kdyz jsem tam prehazel svicky z escorta tak to slo o 100% lip ... ale porad to delalo stejny kraviny pri pridani plynu ... vubec nejhur se to chova kdyz zatlaci turbo (staci trosku) v tu chvili musim sundat nohu z plynu jinak bych se v tom asi umlatil jak to skube ... :-(

Napsal: 12.09.2005, 18:58
od otasTM
hele zacinam mit taky chute to cely rozkopat :x :x :x
sem cca mesic po GO, motor slape hur nez pred ni :roll: zkusili sme taky snad vsechno vcetne vymeny vetsiny dilu a ten motor stejne nejede. Vcera sem udelal nove rozvody a motor na volnobeh vpohode, ale vubec nema prechody a dela to neco podobnyho jako tobe tzn. ze to je zvuk jako kdyz jede na 3 valce a jeste tam neco klepe :( navic k tomu to jeste strili a obcas sou z motoru slyset fakt hrozny zvuky, do 2500ot funguje normalne, na vic zacne skubat, klepat a zni to jak traktor
uz ztracim nadeji zkusili sme snad vsechno :cry: a nechce se mi zas celej vyndat a rozebrat

Napsal: 12.09.2005, 19:46
od 935Baby
Pokud bych mel resit jenom elektronicke problemy tak me napada nasledujici:

- Crank angle sensor
- Power transistor
- zapalovaci civky
- nebo nejaky haluz s ECU
- vyzkousej diagnostiku ECU, mod 3 a 5

Nemas spatne zapojeny vstrik??????? Ja jsem si nahodou vsiml na aute kdyzs jem resil jiny problem za na 1. valci jsem mel konektor na vstrik jen tak lehce nastrceny (nebyl vubec pevne zaklapnuty ve sve poloze) Jeste ze jsem si toho vsimnul.

Napsal: 12.09.2005, 20:05
od No_name
Jděte do háje s těma chutěma to rozkopat,člověka odradíte ještě než začne :? :cry: :lol:
Sorry za OT,já ze svý hlavy neporadim :x

Re: Opet slozeno a opet nejede :-(

Napsal: 13.09.2005, 07:06
od raddy
Katany píše:Taaaakze, slozil jsem dneska zas auto s T25 a temer se vsim co patri k seriovce ... kdyz jsem to natocil, slo to na tri valce ... sem tam na vsechny ... sel jsem to projet cca 1km... tak po 100m to slo na 4 valce ... ale kdyz pridam plyn tak se motor roztaci na 3 a kdyz pustim plyn tak jde na 4. kdyz ho chvilku drzim tak kolem 2500rpm tak jde chvilku na 3 a tak po 3-5vterinach se rozbehne na 4 ... nechapu to ... za tepla se chova lip nez za studena ... ale je to sileny jezdit se s tim neda ... :evil: asi to uz rozslapu ... o vikendu to jde k jednomu udajne fakt dobrymu autoelektrikari a necham mu to tam at se chvili trapi ... kdyz to nepujde jinak, pritahnu jiny auto z nemecka ... ovsem kdyby vas napadlo neco, cim by to mohlo byt, tak mi to napiste ... myslim ze jsem vyzkousel uz opravdu uplne vsechno, ale nahoda je blbec .... dik
videl si na vlatne oci ako nastavoval predzapal so stroboskopom a si si isty ze je spravny? ja by som zacal tu.....Ak nemas stroboskop, len skus otocit postupne CAS DOLAVA (proti smeru hod. ruciciek).
Dalej to moze byt AFM, staci ho len odpojit a nastartovat, otacky pojdu do 2000.
Dalej lambda, (ak ju mas), znova len odpojit a skusit sa previest.

Napsal: 13.09.2005, 07:12
od raddy
otasTM píše:hele zacinam mit taky chute to cely rozkopat :x :x :x
sem cca mesic po GO, motor slape hur nez pred ni :roll: zkusili sme taky snad vsechno vcetne vymeny vetsiny dilu a ten motor stejne nejede. Vcera sem udelal nove rozvody a motor na volnobeh vpohode, ale vubec nema prechody a dela to neco podobnyho jako tobe tzn. ze to je zvuk jako kdyz jede na 3 valce a jeste tam neco klepe :( navic k tomu to jeste strili a obcas sou z motoru slyset fakt hrozny zvuky, do 2500ot funguje normalne, na vic zacne skubat, klepat a zni to jak traktor
uz ztracim nadeji zkusili sme snad vsechno :cry: a nechce se mi zas celej vyndat a rozebrat
takisto zacni s predzapalom, rovnako ako som pisal katanymu. potom AFM a lambda. a obidvaja si pozrite kody ECU, ale moj tip je predzapal (alebo vseobecne zle casovanie vaciek z roznych dovodov, ale zacnite od CAS-dolava.....) a v tvojom pripade este zmeraj tlak paliva.....

Napsal: 13.09.2005, 07:48
od Martin_534
raddy píše:
takisto zacni s predzapalom, rovnako ako som pisal katanymu. potom AFM a lambda. a obidvaja si pozrite kody ECU, ale moj tip je predzapal (alebo vseobecne zle casovanie vaciek z roznych dovodov, ale zacnite od CAS-dolava.....) a v tvojom pripade este zmeraj tlak paliva.....
já tipuju taky předzápal, jenže to je jako mluvit do dubu :-(
minimálně čtvrt roku mu říkám a? změří stroboskopem předzápal a nastaví, alespoň že už udělal rozvody, po složení mu neseděla ani jedna značka

Napsal: 13.09.2005, 10:36
od otasTM
Cassem to vyladit nejde, uz sem byl na strobo dvakrat :(

Jenze mam to tezsi tim ze ho tam muzu nasadit jakkoli, ta hridelka tam jde nasadit jakkoli protoze na druhy strane (na vacce) jak je ten tisicihran a vystupek co se zatrci do cassu, tak ten vystupek mam ulomenej proste tam neni :x takze nemuzu najit ani jeho zakladni polohu

ale po serizeni rozvodu prestalo klepani a volnobeh drzi i na 500ot nadherne, ale prechody vubec

Napsal: 13.09.2005, 10:57
od Řehy
:) to ze po sesazeni rozvodu, nekolikerym pootoceni motoru nesedi znacky je normalni. Musi se tocit hooodnekrat, aby opet sedeli...
Kdyz mas ulomeny ten zobacek na vacce, je to 100% ono. Ten zobacek totiz drzi cely CAS, aby se nepootocil. Ty zuby, co tam jsou jsou po tech kilometrech uz pekne opotrebovane a jsou spis uz jen pro paradu. Staci prudka akcelerace, bo decelarace a preskoci to. Musis bud sehnat jinou vacku, nebo hridelku CASu zbrousit do 4 uhelniku a udelat si z nejakeho slabsiho, ale hodne tvrdeho zeleza(nej je pruzinova ocel, tl. asi 2mm) podlozku, do ktere je uprostred udelana taky 4 hrana dira, do ktere presne pasuje upraveny CAS. Podlozku prisroubujes po srouby na vacce a jede se dal. Ver, ze ty zuby bez jazycku to neudrzi a i kdyz si predstih nastavis presne, staci jen malo, aby to preskocilo a cely predstih se naprosto rozhodil...

Napsal: 13.09.2005, 11:06
od otasTM
Rehy píše::)
jo toho sem se bal ze budu schanet jinou vacku ale myslel sem ze se nema sanci protocit v tom tisicihranu :( asi ma...

to by vyresilo to nastaveni ale porad to ma obcas divnej zvuk jako traktor asi na 3 valce... ale to bude zas nejaka blbost nekde jinde nebo i to muze delat nesparvne nastaveni Cass?

Napsal: 13.09.2005, 11:23
od Martin_534
no já bych nejdříve vyřešil ten cas a pak až hledal dál

Napsal: 13.09.2005, 11:42
od otasTM
Martin_534 píše:no já bych nejdříve vyřešil ten cas a pak až hledal dál
a kde sezenu saci vacku? to bude asi velkej problem :cry: a drahej :x

Napsal: 13.09.2005, 11:47
od Martin_534
nemyslím :-)
začal bych tím, že napíšeš inzerát v sekci bazar :-)
a neni to sací ale vejfuková, jestli se nepletu :-)

Napsal: 13.09.2005, 11:59
od otasTM
Martin_534 píše:nemyslím :-)
začal bych tím, že napíšeš inzerát v sekci bazar :-)
a neni to sací ale vejfuková, jestli se nepletu :-)
no proste ta na kery je cass :)
no nejdriv musim prodat muziku a pak zacnu schanet vacku :roll: