Stránka 1 z 1
Raddyho haluze
Napsal: 30.08.2005, 08:51
od raddy
Takze mam dalsie zaujimave skusenosti:
zase mi vytlacilo mierku na olej (pocas sprintu), no supot, liter oleja behom par sekund v prdeli, cely motor zasraty aj spodok auta, dymu nahovado.
Ako olej striekal hore na kapotu, potom stekal na kryt cievok na bloku motora.
Zacal mi ist olejovy dym z vyfuku, dost husto, pocas celej cesty domov, myslel som na najhorsie-turbo v riti.
Doma som zistil ze vsetky sviecky boli POVOLENE (ako je to mozne neviem, ja sam som ich utahoval) a cez zavit jednej ten nazberany olej stekal DO VALCA
a potom to dymilo.
Pytam sa, ako je mozne ze sa sviecky (vsetky) povolily. A dalej, ako moze motor ist ked je sviecka tak povolena ze cez nu do valca pretecie olej????
Ja uz vazne nemozem, co mna ake haluze stihaju
Ako mam potom robit dobre casi na sprintoch?
No kazdopadne, urobil som 14.2, ale stale som nestihol zmerat a nastavit ten predzapal a sprint som isiel s povolenymi svieckami
.
Napsal: 30.08.2005, 09:48
od Hynek
je to magie
, v některým motorech se dějou neskutečný věci, můžu vyprávět ...
Napsal: 30.08.2005, 10:15
od howado
To ja bych taky mohl vypravet
Kolikrat jsem si myslel ze musi bejt auti zaklety
Napsal: 30.08.2005, 19:20
od Katany
howado píše:To ja bych taky mohl vypravet
Kolikrat jsem si myslel ze musi bejt auti zaklety
200sx JE ZAKLETY
Napsal: 30.08.2005, 21:13
od milonovo
Selským rozumem bych řekl,že ten tlak už neudržej kroužky a pak to tlakuje dolů a to Ti vyhodilo tu měrku,ale ty svíčky nevím...
Napsal: 30.08.2005, 21:17
od blázen
svíčky asi neudrže ten tlak ve valcich co tam natlači T3
Napsal: 30.08.2005, 22:11
od milonovo
Tak to pak asi přibodovat
Napsal: 31.08.2005, 06:20
od raddy
milonovo píše:Selským rozumem bych řekl,že ten tlak už neudržej kroužky a pak to tlakuje dolů a to Ti vyhodilo tu měrku,ale ty svíčky nevím...
motor je takych 10000km po kompletnej GO, mierku mi vytlacalo pred GO aj po GO, vzdy co pamatam. Kruzky to nebudu....Napada ma pripchata hadica s odvetrania vane mozno......
Sviecky su uplna haluz, asi to tam fakt pribodujem
aj s mierkou
Napsal: 31.08.2005, 07:20
od Katany
raddy píše:milonovo píše:Selským rozumem bych řekl,že ten tlak už neudržej kroužky a pak to tlakuje dolů a to Ti vyhodilo tu měrku,ale ty svíčky nevím...
motor je takych 10000km po kompletnej GO, mierku mi vytlacalo pred GO aj po GO, vzdy co pamatam. Kruzky to nebudu....Napada ma pripchata hadica s odvetrania vane mozno......
Sviecky su uplna haluz, asi to tam fakt pribodujem
aj s mierkou
kdyz pribodujes merku tak tew nebude trapit ubytek oleje :-)
Napsal: 31.08.2005, 08:22
od Gerox
me uplne presne tohle delal kompresor na bavoraku...sice svcky zustavaly na miste ale merku mi to furt vytlacilo...a polde vseho to bylo tim ze vana byla propojena s hlavou a pres ten spoj to vlastne tlacilo i dolu do vany...
Napsal: 31.08.2005, 11:32
od raddy
Gerox píše:me uplne presne tohle delal kompresor na bavoraku...sice svcky zustavaly na miste ale merku mi to furt vytlacilo...a polde vseho to bylo tim ze vana byla propojena s hlavou a pres ten spoj to vlastne tlacilo i dolu do vany...
no samozrejme aj 200sx (a13 aj s14) ma hlavu prepojenu s vanou cez system odvetrania spolu s vackami...
Napsal: 31.08.2005, 11:49
od Gerox
to jsem si myslel...
...tak co tam dat jednosmernej ventil? z vany nahoru do hlavy? mozna je to picovina...ale jak jinak zamezit tomu aby ti turbo nefoukalo i dolu?
Napsal: 31.08.2005, 11:54
od idanow
no, ked su dobre tlaky vo valcoch, nemoze to fukat...
2raddy: napadlo ma ale, co ak pri tvojom tlaku vzduchu netesni klapka medzi sanim a krytom sacej vacky tam vzadu? skus ju otestovat...
Napsal: 31.08.2005, 20:42
od smashing
ahoj, sem si vsiml na tom sprintu, ze ti to pekne zadymilo. Ale jede ti to super klobouk dolu
. Jinak jsem rad, ze jsem te poznal
foto z Trenčína zde :
http://www.kaouthiatuning.com/galerie/t ... alerie.htm