Stránka 1 z 2
Stage 1 , 2 , 3
Napsal: 06.03.2005, 12:13
od Andeer
hoši , budete li chtit mužu vam upravit vaše chipy dle vaši libosti.
zrovna dneska jsem se nudil taxem vytahl jednotku a vrhl jsem se na to. zvedl jsem si mnozstvi o nejakych 17 % mam to ted dost bohate musim to dorovnat turbem. Divaj jsem se do mapy jestli tam nenajdu elektromagneticky ventil turba ale chipem se turbo zvednout neda - jen mechanicky p?edp?tim pružiny
taky jsem si vsim ze nisan ma nejvetsi hodnotu predstihu od 3tis. do 4,5tis. což s p?ibyvajicimi ota?ky predsti již klesa.
Napsal: 06.03.2005, 12:34
od Martin_534
dokážeš p?idat benzín taky jenom v ur?itym rozsahu otá?ek?
Napsal: 06.03.2005, 12:46
od Andeer
jo neni problem, muzu upravit celou mapu
množstvi vst?ik. paliva v zavislosti na zatizeni motoru vzhledem k ota?kam
predstih v zavislosti na zatizeni motoru vzhledem k ota?kam
žadne jine informace jednotka nenese
jestli mate zajem delam chipy na jajekoli p?epl?ovane motory hlavn? TDI(atmosferak nema cenu krom? M3:-) )
Napsal: 06.03.2005, 12:53
od Martin_534
ješt? by m? zajímalo, jak ten ?ip ladíš
Napsal: 06.03.2005, 12:58
od Andeer
http://www.fmtuning.cz/Flash%20Motors%2 ... baveni.htm
klikni na ten obrazek , jeto trochu nesmyslne ale pro predstavu sta?i
Napsal: 06.03.2005, 13:00
od Andeer
jinak po uprav? emisni m??ak do vyfuku a m??it hodnotu lambda aby se rovnala hodnot? 1 pro dokonaly pom?r
Napsal: 06.03.2005, 21:29
od zorro
Co by stálo, abych si mohl chip programovat sám? Pro svou vlastní pot?ebu a pokud možno neustále v aut?? tzn. sw a n?jaký šváb, který propojím s notebookem...
Napsal: 06.03.2005, 22:01
od Andeer
zorro píše:Co by stálo, abych si mohl chip programovat sám? Pro svou vlastní pot?ebu a pokud možno neustále v aut?? tzn. sw a n?jaký šváb, který propojím s notebookem...
pot?ebuješ hlavn? tunersky software s kterym ty mapy bude upravovat
to znamena treba ECM na cenu se podivej na
www.bitpower.to
stoji to nejakych 300tis. s DPH
Re: Stage 1 , 2 , 3
Napsal: 08.03.2005, 13:57
od raddy
Andeer píše:hoši , budete li chtit mužu vam upravit vaše chipy dle vaši libosti.
zrovna dneska jsem se nudil taxem vytahl jednotku a vrhl jsem se na to. zvedl jsem si mnozstvi o nejakych 17 % mam to ted dost bohate musim to dorovnat turbem. Divaj jsem se do mapy jestli tam nenajdu elektromagneticky ventil turba ale chipem se turbo zvednout neda - jen mechanicky p?edp?tim pružiny
taky jsem si vsim ze nisan ma nejvetsi hodnotu predstihu od 3tis. do 4,5tis. což s p?ibyvajicimi ota?ky predsti již klesa.
otazka 1:
Ako si zistil ze zmes je bohata? Mas sirokopasmovu lambda sondu a logovanie A/F pomeru vzhladom k otackam?
otazka 2:
ked budes zvysovat tlak turba, ako budes menit parameter zataze v palivovej mape a podla coho?
otazka 3:
ako budes merat a zaznamenavat detonacie pri zvyseni tlaku turba a pouziti paliva s rovnakym oktanovym cislom?
otazka 4:co myslys pod najvacsou hodnotou predstihu? Vacsie cislo? V mape predzapalu nie su realne cisla v stupnoch....
otazka 5:Ako to cele testujes,jedina moznost je na motorovej brzde, robis to takto?
Otazka ohladom mojho problemu: mam cip urobeny pre moju turbo s tlakom 1bar.Ked zvysim tlak na 1.1bar a viac,su detonacie (pri pouziti rovnakeho 95okt. benzinu).Co treba spravit aby detonacie neboli a mohol som mat vyssi tlak s 95okt. benzinom? Zvysenie mnozstva paliva v danych otackach nepomohlo a potlacenie predzapalu sposobilo pokles vykonu a trhanie (od urcitej hranice, inak tiez nepomohlo)
Dik za radu.
Napsal: 09.03.2005, 08:08
od raddy
Andeer píše:zorro píše:Co by stálo, abych si mohl chip programovat sám? Pro svou vlastní pot?ebu a pokud možno neustále v aut?? tzn. sw a n?jaký šváb, který propojím s notebookem...
pot?ebuješ hlavn? tunersky software s kterym ty mapy bude upravovat
to znamena treba ECM na cenu se podivej na
www.bitpower.to
stoji to nejakych 300tis. s DPH
tunersky software na upravu map je zdarma, je specialne na nissany. Ja ho mam a ma ho kopa dalsich ludi. Software sam o sebe ti je ale uplne nanic ked nevies co s tym a ver mi ze uprava mam je velmi zlozita vec.
Dalej k otazke Zorra na externu programovatelnu RJ: tu je volieb velmi vela, dobra je napr. Haltech, tam su ceny od cca 20tis. Sk a je to vlastne kompletna externa RJ, plne programovatelna aj za jazdy, ale pokial nevies co a ako programovat, je ti uplne nanic.
Andeer,dalej k tej tvojej tolko spominanej lambde: uz to sem prosim ta nepis, pleties s tymto lambdovym nezmyslom ludi. Uz si sa zamyslel ako asi zmerias lambdu na modely S13 bez katalizatora? Nehovoriac o tom ze to je nezmysel aj na modely s katom.
Vsimol som si ze, si mi neodpovedal na moje otazky, dufam ze vies co pises ked si sa vrhol do uprav map v RJ.
Napsal: 09.03.2005, 08:46
od Andeer
cau rady , hned jak budu mit chvili casu odpovim ti
jinak delame vsechny TDi motory a zatim si nikdo nestezoval a auta jezdi jak hovada ww.fmtuning.cz
Napsal: 11.03.2005, 10:44
od Hynek
K otazce Raddyho k jeho problému:
Zkoušel jsi zvednou tlak paliva?
Co nastavitelný regulátor paliva ten by mohl pomoct.
Napsal: 11.03.2005, 11:02
od raddy
Hynek píše:K otazce Raddyho k jeho problému:
Zkoušel jsi zvednou tlak paliva?
Co nastavitelný regulátor paliva ten by mohl pomoct.
tlak paliva som nezvysoval,ani to nie je potrebne, pretoze som zvysil mnozstvo paliva priamo v cipe az po hranicu ked auto prestalo ist....nepomohlo to,ale mam nejake nove napady,cez vikend idem na to odznova:)
nastavitelny regulator nie je moc dobra vec, pretoze sa zvysuje mnozstvo paliva v celych otackach, aj tam kde to nie je treba a zvysuje sa zataz vstrekov. jeho dobra vlastnost je hlavne rychlejsia odozva..
Napsal: 11.03.2005, 14:44
od Andeer
raddy :
P?i skoušce na emisich na analyzatoru FSA560 od Bosche jsem zjistil ze smes je bohatá.
na jednotky jsou drivery k ECM 2001 kde jsou p?esn? uvedeny palivove mapy a jedna z map je hodnota p?edstihu uvedena ne ve stupních ale v ?iselnych hodnotách ktere se p?epo?ítavají na stupn?. pokud se toto zm?ní porovnám si to procentualnim rozdilem ;-)
detonace budu m??it osciloskopem PMS ktery mužu mit p?imo v aut? za jizdy
brzda samoz?ejm? neni p?imo u nas v arealu. zat?ž se da simulovat i jinak.
na tvuj problem je tezko odpovedet , nevijm jake trhani (detonace) mysliš zme? si hodsnotu lambdy protože vyrokem "zvednuti davky" nemusi byt adekvatni k množstvi nasateho vzduchu...
jen nerozumim pro? nepouživaš vysokooktanovy benzin ? ktery je u tohoto zvyšovani vykonu tem?? nutností.
Napsal: 11.03.2005, 15:36
od raddy
Andeer píše:raddy :
P?i skoušce na emisich na analyzatoru FSA560 od Bosche jsem zjistil ze
smes je bohatá.
pri akych otackach/zataziach?
na jednotky jsou drivery k ECM 2001 kde jsou p?esn? uvedeny palivove mapy a jedna z map je hodnota p?edstihu uvedena ne ve stupních ale v ?iselnych hodnotách ktere se p?epo?ítavají na stupn?. pokud se toto zm?ní porovnám si to procentualnim rozdilem ;-)
detonace budu m??it osciloskopem PMS ktery mužu mit p?imo v aut? za jizdy
brzda samoz?ejm? neni p?imo u nas v arealu. zat?ž se da simulovat i jinak.
na tvuj problem je tezko odpovedet , nevijm jake trhani (detonace) mysliš zme? si hodsnotu lambdy protože vyrokem "zvednuti davky" nemusi byt adekvatni k množstvi nasateho vzduchu...
trhanie je sposobene prilis posunutym predzapalom na zabranenie detonaciam
jen nerozumim pro? nepouživaš vysokooktanovy benzin ? ktery je u tohoto zvyšovani vykonu tem?? nutností
pretoze chcem prist na to,ako prisposobit davkovanie paliva zvyseniu preplnacieho tlaku.ak by som pouzil palivo s vyssim okt. cislom, nic by som nezistil, pretoze by som nevedel ci detonacie odstranilo palivo alebo uprava map.
znova som sa do toho pozeral, samotna zmena mnozstva paliva v aplivovej korekcnej mape nic nevyriesi.....je tam dalsi parameter ktory urcuje ktora cast mapy sa bude brat do uvahy...
.