Nevím kdo rozebírá motory a prodává je po částech které sháníš.
Sériový (natož pak sérioví) setrvák se sériovou lamelou a přítlačákem i dle mé praktické zkušenosti není dobrá kombinace. Už u velmi mírného zvýšení výkonu jsem zjistil prokluz. řešením je kovokeramická lamela nebo lamela + přítlačák. Setrvák má smysl zejména pokud je tvůj poškozený, nebo chceš odlehčený.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz http://shop.ecumaster.cz
Majkl S13 píše:Setrvak schanim seriovi, a koupím asi kovokeramiku. Ještě vybírám. Nějakou radu? Za dobrou cenu?
Sériový - vzor mladý ..... prosím
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz http://shop.ecumaster.cz
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz http://shop.ecumaster.cz
-Setrvák + šrouby na přidělaní přítlačáku,nebo pokud má někdo ARP KOUPENO
-startér (udajně by měl sedět i s automatu) ale moc jistý si tím nejsem KOUPENO
-bell housing na SRko KOUPENO
-servo pumpu i s držákem - DRŽÁK KOUPEN
-sací koš na Sr20det black top KOUPENO
Nahoře UP
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz http://shop.ecumaster.cz