Zajímavé video o technologii ovládání ventilů bez využití vaček.
Zkušenější členové zřejmě znají, pro mě to byla novinka.
Pár čísel co uvádí na konci pro testovaný Saab s touto technologií:
Najeto: 60 000 km bez problémů
Spotřeba: -20%
Po optimalizaci očekávají:
Spotřeba: -30%
Točivý moment: +30%
Výkon: +30%
Emise: -50%
Další výhodou je nižší těžiště a kratší motor díky absenci rozvoďáku a spol.
Do budoucna také možnost rekuperace energie na bázi vzduchové pumpy a tlakové nádrže.
http://youtu.be/Bch5B23_pu0
Pryč s vačkami?
Pryč s vačkami?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Pryč s vačkami?
Koenigseg je ďábel, co ten dokázal....
Re: Pryč s vačkami?
nekdy kolem roku 2002 ci tak nejak se nejaka automobilka (uz nevim jaka ) pokousela o elektromagneticke ... jak to dopadlo uz nevim
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Pryč s vačkami?
Mozna Renault?
Jestli se nepletu tak neco podobneho se pouziva v F1
S linearnimi motory jeste bude sranda. treba ten podvozek od Bosse vypadal luxusne.
Jestli se nepletu tak neco podobneho se pouziva v F1
S linearnimi motory jeste bude sranda. treba ten podvozek od Bosse vypadal luxusne.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Pryč s vačkami?
Super
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pryč s vačkami?
Myslim ze keby to bolo masovo pouzitelne uz to mame v autach davno. Ked sa clovek zamysli co chce mat v aute ci 16 samostatnych ovladacov na ventil alebo klasicke vacky, tak z hladiska spolahlivosti by bral vacky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den