Nakolik má vliv odvětrávání nádrže na dávkování paliva v boostu?
Dělal jsem něco s pumpou, kdy když jsem ji vyndaval, dost si nádrž nasávala vzduch i přes to, že je v mot. prostoru odvětrávání volně. Po 8 hodinách jsem vracel pumpu a byl přetlak/podtlak, což mi přijde divné, když by měla volně "dýchat" díky odvětrávání. Či tam je nějaký jednosměrný ventil a podtlak v nádrži je normální? Nebo jak to vlastně je?
ma tam byt pretlak diky evaporaci paliva... pokud mas vyhozeny carbon canyster tak ten vyvod zacpat dycha si to samo rez vicko... ven to urdrzije mirny pretlak, podtlak je spatny ten tam byt nema, proto vicko nasava dovnitr lehce... predpokladam ze S14 to ma resene stejne jako vsechny ostatni nissany co sem potkal.
ti rikam ze ten Carbon Canyster je stejne pruchozi jen pro nastartovanem motoru kdy podtlak otevre jehlák a pak sou ty vypary nasavany prez aktivni uhlí do sani ale pokud nejede a i za provozu se v nadrzi udrzuje pretlak. diky evaporaci paliva (stejne jako treba v zavrenem kanystru). ale nasavani vzduchu misto vycerpaneho paliva se realizuje PŘES VÍČKO (zátku)... pokud nefunguje ta membrna v nem nadrz se muze bortit dovnitr coz mas zrejme na mysli ale to je problem vicka a ne CC. najezdil sem s vyhozenym CC a ucpanym tym sosem nekolik desitek tisic km a zadny problem. pokud to nechas otevrene vetsinou to smrdí pod kapotou a pak i do kabiny.... vuni benzinu mam sice rad ale totok zrovna nepreferuju...
dost často jsem viděl že každá druhá s13 mívá v nádržích podtlak, někdy hodně silnej podtlak. To víčko s membránou bude nejspíš často po smrti. U boostovanýho auta s HP pumpou a většíma vstřikama si dovedu představit že to může dělat problém.
takže to mužu ucpat ? Já tomu furt nerozumim,v nadrži je pořád přetlak z těch vyparů paliva (evaporace),a jen když ubyde palivo tak si to trochu nadechne skrze membránu na víčku ?a když to nestíhá tak se udělá podtlak? Jakej duvod ma vlastně od vyroby ta hadice do evap kanistru ?
Pravě už sem to taky skoumal že někdo tam tu hadici na větrání dava a někdo ne
tak fizz piše že s tim zacpanym najezdil hromadu a nevybouchl no takže asi hodim hadici nejak aby nevyčural benzín když to hodim na boudu a necham to volně teda
to jr zase debata na urovni misto aby se nekdo treba podival do manualu...
1) fakt nebudu mit zadne odvetrani benzinu pod kapotou krom toho ze to smrdi jsou vypary benzinu celkem vznětlivé (kdyby na to nahodou nekdo zapomněl)
2)kdyz ospojis tu tenkou hadicku do carbon canysteru co to udela? nic zustane zavrenej a vozis sebou kilovej kram kterej leda zavazi....
3) selske mysleni.... nadrz je velky kanystr, co udela kanystr v horku? nafoukne se (evaporací paliva) to same udela nadrz, kdyz povolujes vicko ufukuje to ven nikoliv dovnitr... dej si k tomu xicht a poznas ze ti to do nej foukne kdyby to nasalo ani zdaleka tak neucitis benzin. pokud to opravdu nasava ma problem vicko...
Ten CC je tam asi proto jak pise adner aby za jizdy byl udrzovany mirny podtlak v nadrzi kdy se odsavaji ty vypary prez uhli do sani, tzn ale stejne funguje jen za beziciho motoru. nenapada me zadna vyhoda nebo duvod ho mit nemit...ja sme ho vyhodil kvuli mistu. nic to nevazi a vykon to nezere...