Stránka 1 z 1

P: Ultraracing

Napsal: 02.02.2011, 00:34
od nismo.gtst
Nove nepouzite, moznost jeste strutnych ramu pod blatniky.
Cena 3600Kc. Pouziti S13

Obrázek

Re: P: Ultraracing

Napsal: 02.02.2011, 11:01
od saigone
z čeho to je?

Re: P: Ultraracing

Napsal: 02.02.2011, 14:25
od nismo.gtst
saigone píše:z čeho to je?
zjistim presne

Re: P: Ultraracing

Napsal: 02.02.2011, 22:52
od nismo.gtst
saigone píše:z čeho to je?
tak podle vyrobce je to ocel a lehci je pry jak aluminium, coz se me zda divne, ale takto me to napsali...

Re: P: Ultraracing

Napsal: 02.02.2011, 23:47
od Woyta
Nic divneho.
Je to nejaka tvrzena ocel.
Hlinik je dost mekej material.

Re: P: Ultraracing

Napsal: 02.02.2011, 23:48
od Awatar
Jaká je cena těch rámů pod blatníky?

Re: P: Ultraracing

Napsal: 03.02.2011, 00:07
od nismo.gtst
Awatar píše:Jaká je cena těch rámů pod blatníky?
myslim o 200kc levnejsi jak tato

Re: P: Ultraracing

Napsal: 03.02.2011, 00:28
od mauglie
cca 3400Kč za pár? Pro jistotu :)

Re: P: Ultraracing

Napsal: 03.02.2011, 00:48
od nismo.gtst
mauglie píše:cca 3400Kč za pár? Pro jistotu :)
presne :wink:

Re: P: Ultraracing

Napsal: 03.02.2011, 06:17
od sejkora
tak to bude crmo ne?

Re: P: Ultraracing

Napsal: 03.02.2011, 20:15
od sejkora
DRFTing. píše:... k čemu je to dobrý ?
tak uz jen podle dedukce ti to spojuje napravnici s predni prickou, takze nedochazi ke krouceni a podle me to docela dobre chrani vanu

Re: P: Ultraracing

Napsal: 03.02.2011, 20:59
od Kentoya
něco takového jsem uvažoval si vyrobit, za ty prachy luxus

Re: P: Ultraracing

Napsal: 03.02.2011, 21:42
od Kentoya
víceméně je to kravina, která zajistí aby se při průjezdu zatáčkou nedeformovaly tension rods braces a a navíc je to přidělananý k mostu v místech uložení ramen, takže nejslabší místo po tomhle upgradu bude gumové uložení mezi ramenem a mostem a hlavně to zajistí přesné brždění, ale každopádně počítám s tím, že ten kdo si to koupí, bude mít místo seriových tension rods unibaly, zabrzdit na tomhle s unibaly místo tension rods, musí být maximálně přesné, prostě luxus a na drifty bych to viděl taky jako perfektní vyztužení přední nápravy

samo že počítám i s rozpěrou mezi tlumiči jako samozřejmost

po tomhle bych viděl poslední upgrade přední nápravy v kluzném uložení tlumičů proti pohybu vpřed vzad, někde ke karoserii, jen jsem zatím nic podobného neviděl a vyrobit to na koleně nebude sranda