Ahoj. Můžete mi někdo pomoci? Dá se na motor RB25 namotovat převodovka ze z32(manuál) a celá tato sestava do S13?
dělal to tu někdo? Hlavně se mě jedná o to jak je velká ta převodovka, aby se mï vešla do S13 bez velkých zásahů do karosérie. A jak je to s výdrží této převodovky v porovnání s převodovkou pro RB25. A ještě by mě zajímalo jaký tam pasuje kardan. Je stejný jako pro RB25?
RB25 + Z32(gearbox) Swap S13
Re: RB25 + Z32(gearbox) Swap S13
Pokud jsem to postřehl dobře na SXOC, tak měl udělanou novou příčku pro uchycení převodovku, a Z32má trochu dál posazenou šajtrpáku, takže budeš muset nejspíš udělat novou "díru" ve středovým tunelu. Jinak se prodává taková redukční "příruba" na Z32 převodovku.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: RB25 + Z32(gearbox) Swap S13
Převodovka je hodně podobná, liší se jak psal DragonART a ještě má jinak odstupňované rychlosti. Výstup na kardan je stejnej /velkej/. Tunel upravíš kladivem. Když seženeš bell-housing z RB25 /první část za spojkou/ tak ani nemusíš řezat a svařovat přírubu.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003