Stránka 1 z 3

A/F ratio v s14

Napsal: 28.06.2010, 11:00
od slik85
nahodil som A/F ratio + EGT do mojej s14 od VEMS

a ukazuje mi to nejake vysoke hodnoty
ked idem 120km/h suvyslou jazdou mam na labde 16,9 a nekedy aj 17
ale ked boostujem tak to ide na 12 a niekedy aj niziesie
upravy ecu stage 1 Horsham

mam sice vsetko z manualu len TPS mam s automatu ale myslim ze za plynujej jazdy by to nemalo byt tak vysoko aj ked jemne pridam ak to moc neklesa


lambda je umiestnena vo FRONT PIPE na mieste kde by mal byt KAT je tam navareny origo otvor zo zavitom na lambdu (je to max 80cm od turba)


seriova lambda je zapojena na svojom mieste a po jej odpojeni sa hodnoty nezmenily

motor jede jak ma neseka ani neskace a ani nepocut detonacie

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 28.06.2010, 22:24
od pablo
presne taketo iste hodnoty mam aj ja a to nemam ziadny cip taky to neseka a zadne detonacie tam neni pocut a budik je od aem a mam ho namisto seriovej lambdy

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 28.06.2010, 23:38
od jagy
Kazdy motor reaguje na upravy jinak, takze ty hodnoty jsou podle me normalni.. zadny univerzal chip neni idealni, proste to potrebuje doladit. :wink:

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 29.06.2010, 07:21
od slik85
jagy píše:Kazdy motor reaguje na upravy jinak, takze ty hodnoty jsou podle me normalni.. zadny univerzal chip neni idealni, proste to potrebuje doladit. :wink:
skusim ho vybrat

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 29.06.2010, 17:45
od evo400
U lehké zátěže "CRUISING" byla ideální směs:
pro emise 14,7:1
pro spotřebu 15,0-15,6:1
přísliš chudá směs už bere tolik výkonu, že nic neušetříš, protože musíš více šlapat na plyn a jen to způsobuje cukání, kvůli příliš chudé směsy, která už nejde zapálit.

u velké zátěže:
u atmosféry 13,2-13,5:1
kolem 0,5BAR 12,5:1
kolem 1BAR 11,2-12:1
přez 1BAR 11-11,5:1

to platí samozřejmně pro palivo od pumpy. Dá se říci, že u směsi 11-11,2:1 by nikdy nemělo dojít k propálení pístu kvůli teplotě. Směs bohatá pod 10:1 už začíná značně snižovat výkon a jen to žere jako dobytek.

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 29.06.2010, 20:24
od slik85
pri tlaku 1 bar mam zmes okolo11,5 az11,8

ale stve ma tych 17 ked idem normalne a je jedno ci 50 alebo 140km/h

auto sice necuka a rychlo reaguje na plyn prave sa mi zda ze ide normalne

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 29.06.2010, 20:46
od evo400
Rozhodně překontroluj zda máš dobře kalibraci lambda sondy a zda nemáš někde ve fýfuku díru kudy by to přisávalo vzduch, pokud vše sedí a je pravda co měříš, pak by to chtělo přidat, i když nic nehrozí, při lehké zátěži by nemělo docházet k zásadnímu zahřívání

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 29.06.2010, 21:01
od slik85
evo400 píše:Rozhodně překontroluj zda máš dobře kalibraci lambda sondy a zda nemáš někde ve fýfuku díru kudy by to přisávalo vzduch, pokud vše sedí a je pravda co měříš, pak by to chtělo přidat, i když nic nehrozí, při lehké zátěži by nemělo docházet k zásadnímu zahřívání

dira neni nikde a sonda sa nemusi kalibrovat aspon nic v navode nebylo

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 29.06.2010, 21:47
od pablo
su sondy co sa musia kalibrovat a su aj take co nemusia

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 29.06.2010, 22:35
od Fire
Evo : tak já mám při plným boostu cca 10 , takže až se to pošteluje tak už to pojede jako Ferrari ? :D

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 30.06.2010, 06:49
od evo400
slik85 píše: dira neni nikde a sonda sa nemusi kalibrovat aspon nic v navode nebylo

Jak říká Pablo, například Innovate se kalibruje, ale např AEM tvrdí, že už je "předkalibrovaná".

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 30.06.2010, 06:49
od evo400
Fire píše:Evo : tak já mám při plným boostu cca 10 , takže až se to pošteluje tak už to pojede jako Ferrari ? :D
Tak blbě ti to snad nejede ani teď ne? :D

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 30.06.2010, 07:11
od Design
Presne tak fire to jsi me sklamal že tohle tvrdiš o svem nissanu :(A když jsem u toho jakej vykon bvych musel myt abych natrhl gallardo? :D

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 07.07.2010, 22:28
od tomita
Mam taky VEMS a kalibrace nebyla nutna..pri prvnim zapojeni se doporucuje nechat sondu na vzduchu, a pokud ukazuje 20-20,5 tak je nakalibrovana spravne. Tahle hodnota (po zahrati sondy pred startovanim) pak klesne nekam k 18-19 jakmile je sonda uz ve vyfuku, jelikoz se zanese exhalaty...pokud ale auto delsi dobu stoji bez nastartovani, tak mi po zahrati opet ukaze hodnoty blizke 20 (kolem 19,5-19,8)..usuzuju, ze je to vzduchem, ktery se po urcite dobe ve vyfuku jakoby "vycisti".

Re: A/F ratio v s14

Napsal: 08.07.2010, 05:12
od slik85
po vyndani cipu ukazuje zmes az okolo 18