Stránka 1 z 7

Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 08:59
od Design
Chci se zeptat kdyz budu mit na stage 1 gt2871r a vačky 256 které taky v chipu nejsou zahrnuty ale čip je puvodne delany na t28 a jeden bar a seriove vačky kolik mám tlačit s gt2871r? Ptám se proto protože sem se ptal 3 lidí a každej mi rekl neco jiného tak chci znát názory ostatních.Díky

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 09:14
od Rave
nechat upravit cip

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 09:34
od nizzmo
Rave píše:nechat upravit cip
Asi bez sance, je to nejak kodovane, snazili sme sa to s Raddym precitat z jednotky. Najlepsie urobis, ked sa opytas priamo JEZ-a z sxoc.com, vyrobcu chipu. Co ale ja viem, tak ten stage1 ma mapu max. do 1bar.

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 09:49
od Design
Právě vím že mapa je do 1 baru treba pablo jezdil s timto turbem na 1 bar a v pohode slik taky jezdil s jinym turbem na jeden bar a v pohode, vmille mi rikal ad tam pustim 0,8 a tomita rikal tak 0,6 co si vzpomínám. tak nevím

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 10:42
od branbito
Chip je robeny na 1 bar, takze by som nastavil ebc alebo mbc na 1bar max. Pri kludnej jazde aj tak netlacis plny 1bar.

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 11:24
od Design
A když tomu budu šlapat?

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 11:31
od branbito
Tak tam budes mat to na co je cip robeny. Ked nepojdes výrazne cez 1 bar tak nevidim problem ak splnas vsetky poziadavky na setup auta.

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 12:59
od nizzmo
Ale ja vidim, pretoze toto turbo ma inu charakteristiku ako seriove T28. Kludne sa ti moze stat, ze budes mat uz pri tlaku nizsom ako 1bar chudobnu zmas a s tym spojene problemy.
STAGE1 od HD je pre tlak 1bar, T28, otvoreny filter, otvoreny vyfuk, walbro a FMIC.
A branbito, ako si to myslel, ze ked nepojdes vyrazne cez 1bar tak nevidim problem? Aj keby mal Design iba T28, tak aj tak by nesmel tlacit viac ako 1bar. Inac by motor znicil.

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 13:17
od pablo
nevidim v tom az taky problem kludne bych nastavil 0.8 rekl sem ty uz davno ze ty to staci se stoho aj tak poseres
dal bych tam chip nastavil tlak a lambdou zmeral zmes

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 14:45
od nizzmo
Jo presne tak, ale cez 0,8bar by som nesiel s tymto turbom pri stage1.

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 17:15
od Design
Ok chlapi dika za rady dam 0,8 a necham zmeriz smes a ješte mi pls nekdo poradte kde všude měří směs a jaká je dobrá směs?

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 19:13
od slik85
aku ma alebo nema charakteristiku je praktickyx jedno teda aspon v topmto pripade pretoze ich rozdiely nejsu az take vyrazne
a zmes sa ovlyvnuje najme tlakom turba ktore posoby na FPR mapa len upravuje podla teploty a polohy skrtiacej klaby a otacok a mnohych inych veci priebeh motora ci akceleruje alebo kludne ide je jedno co tam vsetko mas ak mas dodrztane pozadovane veci na stage 1 tak mu daj 1bar ak sa bojis tak daj 0,8 a motor ti vydrzi dlhsie lebo je menej namahany a mas rezervu keby sa ti nieco vysralo a tie vacky uz prestan riesit v serii su 248 ty mas 256 a nemas pevne dvihatka a ani netocis viac jak je seria tak si to konecne nafukni a biez se projet

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 19:27
od Kentoya
sice má vačky 256, ale zdvih vaček má o 3mm vyšší, tudíž se motor chová po volumetrické stránce zcela jinak, přesněji řečeno ten motor je schopen sežrat více vzduchu při stejném tlaku turba, takže pokud budou stačit vstřiky, klidně 1 bar, pokud chceš rezervu 0,8

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 19:29
od Design
Sem rád za vaše cenné rady! Jak zjistim jestli vstriky unesou 1 bar?

Re: Stage1 h-dev gt2871r a vacky 256

Napsal: 25.05.2009, 19:30
od slik85
Kentoya píše:sice má vačky 256, ale zdvih vaček má o 3mm vyšší, tudíž se motor chová po volumetrické stránce zcela jinak, přesněji řečeno ten motor je schopen sežrat více vzduchu při stejném tlaku turba, takže pokud budou stačit vstřiky, klidně 1 bar, pokud chceš rezervu 0,8
zvyh vaciek nikto neriesil Designe sa prezentuje len stupnami tak daj 0,8 jak prve auto to mas dobre