Řešil někdo přídavnej budík stavu paliva?
Jde mi o to, že mi sériovej ukazatel neukazuje a ani neukazoval když tam bylo CA.
Jak tedy zapojit přídavnej budík?
Přídavný budík stavu paliva
Re: Přídavný budík stavu paliva
nebude lahsi skontrolovat plavak alebo elektricke vedeni proc neukazuje? nez tam cpat dalsi budik
Re: Přídavný budík stavu paliva
To všechno se dělalo a na nic se nepřišlo.
Re: Přídavný budík stavu paliva
Noo není to tak složitej mechanizmus aby se na tom něco mohlo pokazit. Vyměnit plovák a mechanismus uvnitř ....natáhnout vlastní dráty a musí to fachčit. S nádrží a s nějakým dalším čidlem uvnitř bych moc neexperimentoval ....tam jsou přeci jenom chyby a expemirenty draze vykoupený
Re: Přídavný budík stavu paliva
mam ten samej problem... plovak atd ukazuje dobre.. meril jsem odpor podle pozice plovaku a ok... videl bych to na budik v dashboardu samotny (ono jako ukazuje to nekdy nekdy ne a kontrolka zluta nesviti nikdy - co se mohlo pokazit v samotnem mechanizmu budiku???
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 138 hostů