Olej v převodovce
Olej v převodovce
Já vím že je to banalita ale. Jak povolujete ten šroub na vypouštění oleje z převodovky? je to takovej červík že jo. a Kudy se tam nalívá? Tím bočním šroubem kterým se kontroluje jestli ho tam je dost? Máte nějakej fígl jak to tam nalít?
ja jsem to dál že jsem si vžidcky nasál olej do velké iněkční stříkačky či co to bylo a pak to tam pustit ,nevím jak tobě ale mi jsme museli na ten šrob ze strany navařit pořádnou matku a pak jsme to tepr povolily
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Do té zátky padne půlpalcový čtyřhran z ráčny ale ráčny je na to škoda takže spíš použíj vratidlo...
Nalévaní je problém...nalévaci otvor sice povolit mozna pujde ale spatne se to tamtudy naleva. Pokud nejde povolit tak bych na to kašlal a jednoduse tam nalil udávané množství oleje (pres řadičku zhora) bez kontroly hladiny přes ten boční nalevací otvor...padne tam 2,2-2,4 litru syntetického oleje 75W-90
Ja plnil prevodovku ze zhora přes řadicí páku - vyndáš páku a je to...
Nalévaní je problém...nalévaci otvor sice povolit mozna pujde ale spatne se to tamtudy naleva. Pokud nejde povolit tak bych na to kašlal a jednoduse tam nalil udávané množství oleje (pres řadičku zhora) bez kontroly hladiny přes ten boční nalevací otvor...padne tam 2,2-2,4 litru syntetického oleje 75W-90
Ja plnil prevodovku ze zhora přes řadicí páku - vyndáš páku a je to...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Cez radicku je mozno jednoduche, ale nemas sajn kolko toho oleja tam je. Ked to lejes cez ten bocny otvor, tak ked zacne vytekat von vies ze ho je dost A oleje do prevodovky zvyknu mat taky dlhy sosacik, s ktorym to ide skoro v pohode doplnat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Alebo to chce kus hadice, lievik a pekne zhora to v pohode naliat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Když jste ute vymeny tak me to taky čeka ale nejen v prevodovce ale take v diferaku jak to tam nalit?A nezavzdušni se tam to čerpadilko?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
ja kdyz vymenoval prevodovku tak mi taky nesel povolit ten sroub z boku na racnu, ale nakonec povolil ale lily sme to pres nakou hadicku ale protoze to vubec neslo tak sem to nalil zezhora u radicky.. nejjednoduzsi..
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Díky všem. Tak po hodině nahřejvání plynovým hořákem a metrovou tyčí na trháku se mě podařilo povolit ten šroub. Nalíval jsem to tam přes řadící páku (bylo to nejjednodužší) Jo a !!!!!! DOPORUČUJU PŘEKONTROLOVAT SI VZDUCHOVÍ FILTRY. ODSTRANIL JSEM TÍM SPOUSTU POTÍŽÍ POČÍNAJE ŠPATNÝM VOLNOBĚHEM NEBO CHCÍPNUTÍM PŘI PUŠTĚNÍ PLYNOVÉHO PEDÁLU NEBO ZVLASTNÍM KOUŘEM Z VÝFUKU. !!!!!!!!! Zezhora vypadal nádherně ale když jsem ho vyndal upně tak byl tak zanešenej že jsem ani nevěřil že přez to projde vzduch.