Stránka 1 z 2
Po vyřazení chcípe
Napsal: 14.11.2007, 22:36
od Peca
Občas když vyřadím ze skoro libovolných otáček tak to má tendenci chcípnout (otáčky spadnou k 300rpm), když v tu chvíli šlápnu na plyn tak začne pískat nějaký řemen, cca po 10s přestane. Dělá to za studena i za tepla. Problém se objevil po instalaci odlehčeného setrváku, keramické spojky a výměně rozvoďáku. Chápal bych že s lehkým setrvákem to bude dělat, ale proč to nedělá pokaždé? A co to pískání? Klíňáky mám utažené akorát (snad).
Help
Re: Po vyřazení chcípe
Napsal: 14.11.2007, 22:47
od Mirek
Peca píše:Občas když vyřadím ze skoro libovolných otáček tak to má tendenci chcípnout (otáčky spadnou k 300rpm), když v tu chvíli šlápnu na plyn tak začne pískat nějaký řemen, cca po 10s přestane. Dělá to za studena i za tepla. Problém se objevil po instalaci odlehčeného setrváku, keramické spojky a výměně rozvoďáku. Chápal bych že s lehkým setrvákem to bude dělat, ale proč to nedělá pokaždé? A co to pískání? Klíňáky mám utažené akorát (snad).
Help
to chcipani mi delalo kdyz mi unikal pres seriovy bov vzduch..takze si zkontroluj veskery hadicky a netesnosti v sani..popripade jestli ti nepropousti BOV
Napsal: 14.11.2007, 23:21
od kenivruh
Nastav volnobeh podla manualu. Taktiez skontroluj ci ti spina idle switch na klapke.
Napsal: 14.11.2007, 23:32
od Lefa
u altíku je potreba mit řemen napnutej ale ze to piska i za tepla nechapu... me piskal po vymene za novej a kdyz sem ho napnul kdyz se trochu zajel tak uz nepiska..
Napsal: 15.11.2007, 07:55
od raddy
urob to co napisal kenivruh
Napsal: 15.11.2007, 08:31
od Peca
keni&raddy: Nastavoval jsem to nedavno multimetrem, ale jeste to overim...
Napsal: 15.11.2007, 08:46
od buky300zx
Podla mna ti bude niekde tahat falosny vzduch.Mne to robylo tiez lebo mi tlak vytrhol hadicu,po navrate spet,islo bez problemov.
Napsal: 15.11.2007, 08:53
od raddy
Peca píše:keni&raddy: Nastavoval jsem to nedavno multimetrem, ale jeste to overim...
ak to robi obcas, moze byt len zly kontakt, bud na TPS alebo na AAC ventile, skontroluj ci nie su kontakty zaoxidovane. skontroluj ci AAC ventil cvaka pri pripojeni 12V priamo (drzat pod napatim len kratko!). skontroluj ci nemas prilis pritiahnuty srob odzadu AAC na regulaciu volnobehu, resp. ci tesni jeho tesnenie. no a samozrejme, mozny je aj falosny vzduch. skus odpojit AFM a povozit sa bez neho (motor pojde len do 2000ot, ale da sa s tym jazdit) ci to bude po vyradeni robit to iste. Ak nie, tak dovod je vo falosnom vzduchu.
A nemas nahodou BOV co netesni?
Napsal: 15.11.2007, 09:45
od Sentinel
skus este odpojit lambdu ze ci to bude robit nadalej.
v lete som mal ten isty problem,dobre nastaveny TPS,vzduch neunikal a predsa mi to stale na krizovatke zdochynalo ked som nepridaval plyn.odpojil som lambdu a vsetko ok + spotreba klesla o 2litre....
Napsal: 15.11.2007, 09:46
od raddy
jo,lamda stoji za pokus.
Napsal: 16.11.2007, 01:48
od pablo
jo a jeste jeden pokus odpoj bow a zapoj to bez nej co to udela nevim proste tym ventilom neverim hlavne birdinom
Napsal: 16.11.2007, 08:55
od raddy
ak tam mas bov, je to prva vec co treba spravit, casto prepustaju....
Napsal: 16.11.2007, 10:23
od Kytt
Co tankuješ za béno
Napsal: 16.11.2007, 10:31
od Peca
Kluci díky, stačilo jen dotáhnout BOV
Ještě jsem s tím po dotáhnutí nejel delší trasu, ale mám pocit že to přestalo....
Napsal: 16.11.2007, 10:46
od Mirek
kura....a kdyz ja napisu ze je to unik vzduchu pres bov tak me nikdo neposloucha :-D
. Hlavne ze je zavada odstranena :-)