Stránka 1 z 1
V??fukov?? svody SR20DET S14 & CA18DET S13
Napsal: 25.09.2004, 18:13
od Conrad
V? někdo jestli je rozd?l ve v??fukov??ch svodech /SR20DET S14 & CA18DET S13/ hlavně na straně u motoru. Pasuj? tam /z S14 na S13/? Jdou upravit z s14 ? . V nouzi by se mi hodily odkazy na service manual pro s14. Diky moc.
Napsal: 25.09.2004, 21:13
od 935Baby
Tak svody z S14 na S13 nepasuji. Maji totiz aboslutne odlisne umistene srouby.
S14:
S13:
Pokud chces neco kupovat na ebay tak bacha na to. Nejlepsi je kdyz tam daji svody a napisou ze je to na 240SX a ze to bude pasovat na jakykoliv turbomotor.
Jinak svody primo na CA18DET maji tady:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33632
Stoji 320 USD, pasuji primo na Turbo T25. Maximalne se musi predelat vedeni oleje a vody k turbu, kvuli odlisnemu uhlu turba na svodech. Mozna pasuji primo.
Jinak manual na S14:
http://bagpuss.swan.ac.uk/200sx/
Napsal: 26.09.2004, 14:35
od Conrad
Dikes moc, tak krapet jsem to předpokl??dal
. Nem??te n??hodou někdo ty S14 svody okotovan?? /stačilo by mi změřen? rozteč? v??fukov??ch otvorů na motoru SR20DET- prosba na majitele S14-ctek/ . V?m, vymej??l?m si, ale na S14 jsou podstatně levněj??? a zat?m rozd?l vid?m pouze v orientaci př?rub, tak??e by to flexka a CO vyře??ilo
.
Napsal: 26.09.2004, 15:35
od 935Baby
Conrad píše: tak??e by to flexka a CO vyře??ilo
.
No ja ti nevim ale ty svody jsou z velmi kvalitniho antikora. Podle me to pujde s CO svarit dost spatne.
Napsal: 26.09.2004, 15:37
od 935Baby
935Baby píše:Conrad píše: tak??e by to flexka a CO vyře??ilo
.
No ja ti nevim ale ty svody jsou z velmi kvalitniho antikora. Podle me to pujde s CO svarit dost spatne.
Nebo ty ty svody dej vzhuru nohama. Udelej top mount. Jenom kecam. I kdyz by to mozna slo. Kdyz ty svody z S14 otocis vzhuru nohama tak to bude pasovat na srouby
Ale musel by jsi kazdopande vyriznou diru v kapote pro turbo.
Napsal: 26.09.2004, 16:54
od Conrad
CO bylo řečeno jen obrazně. V argonu by to podle mne zavařit ??lo. Nakonec v USA nevymyslej /a je??tě ani nevymysleli/ nic nov??ho. Ono těch 12000 na kolik by při??li svody z USA d??v?? dostatek prostoru
Napsal: 26.09.2004, 19:33
od Řehy
Nerez se vari tusim ve smesi argonu a CO, ale to ti reknou tam, kde prodavak tech. plyny...s nerez dratem a spravnym plynem to pujde.
K te kvalite... Raddy je uz zvladnul propalit.. ale je pravda, ze to jeho stado je kapku agresivni
Ale stejne by mozna bylo levnejsi si je nechat na zakazku udelat....
Napsal: 26.09.2004, 19:53
od 935Baby
Coze?????????? Jak se Raddymu mohli propalit? Vzdyt ty svody musi byt na takovy vykon delane. Vetsinou si je nekupuje nekdo kdo bude jezdit na standartnim vykonu.
Raddy:
Prosim o detaily, at vime od koho nekupovat svody
Napsal: 27.09.2004, 16:11
od raddy
ssautochrome.com. Neprepalili sa ale praskly, je uz na nich viac staznosti. Po zavareni je to v pohode...
Napsal: 27.09.2004, 17:47
od 935Baby
No raddy nejsi sam komu ty svody praskly.
Podivej se sem:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ge=8&pp=20
Napsal: 28.09.2004, 13:14
od raddy
viem o tom prispevku a sledujem ho. praskly mi presne rovnako ako typkovy co tam dal fotku. bude to asi pnutim v tom ohybe, ked som to zavaril , tak je to O.K., ale moc to v prospech kvality nehovori. Druha vec je ze praskanie nerezovych zvodov nie je vobec nezvycajna zalezitost, kedze su tam extremne ohyby a teplotne namahanie a nerez co sa pouziva nie je ta nejlepsia co existuje, je to kompromis ceny a dostupnosti materialov. Kazdopadne, pokial vase ambicie nesmeruju znacne nad 300k, taketo zvody asi az taky velky vyznam nemaju, nehovoria o tom, ze zvody s rovanou dlzkou vetiev sice zvysia max. vykon, ale posunu ho do vyssich otacok, co sa nepriaznivo prejavy v beznom jazdeni. Momentalne neviem o firme, co by vyrabala kvalitne a overene nerez trubkove zvody na ca18det. Na sr20det ich je viac, ale cena kvalitnych je radovo vyssia ako onych 200-300USD...
Takisto by som pristupoval opatrne k snaham vyrobit/dat vyrobit taketo zvody doma kvoli vyssie spomenutym materialovym narokom...