Stránka 1 z 2
studen?? start
Napsal: 20.09.2004, 07:59
od Martin_534
kdy?? mi del??? dobu stoj? auto, tak po nastartov??n? vylezou ot??čky na 800, a hned spadnou na 400-500, tam se dr??ej nějakou dobu a po chvilce vylezou na 800, d?? se tomu pomoct ??l??pnut?m na plyn to ot??čky vyletěj, ale auto se jakoby zakuck?? ... po druhym se??l??pnut? plynu je v??e ok
co s tim?
Napsal: 20.09.2004, 08:12
od raddy
moze to byt problem s ventilmi, zmeraj kompresiu....
Re: studen?? start
Napsal: 20.09.2004, 19:28
od 935Baby
Martin_534 píše:kdy?? mi del??? dobu stoj? auto, tak po nastartov??n? vylezou ot??čky na 800, a hned spadnou na 400-500, tam se dr??ej nějakou dobu a po chvilce vylezou na 800, d?? se tomu pomoct ??l??pnut?m na plyn to ot??čky vyletěj, ale auto se jakoby zakuck?? ... po druhym se??l??pnut? plynu je v??e ok
co s tim?
No ja s tim mam neco podobneho. Kdyz nastartuju a neseslapnu plyn po tom co to chyti tak ty otacky jdou hodne dolu asi na tech 400 jak rikas, proste kdybych to nechal tak to snad i chcipne. Kdyz po nastartovani dvakrat za sebou proslapnu plyn k cca 1800 otackam tak pak je to ok. To prvni seslapnuty po nastartovani je snad ok ne? I kdyz by to melo po nastartovani okamzite drzet volnobezne otacky bez dotyku plynu. Ale ja to musim proslapnout i po druhe aby to nechciplo. Fakt to asi musi byt ty saci ventily. U me je to spojeno jeste s chvenim motoru, ne nejak velkym ale je pomerne o dost vetsi nez za tepla
Napsal: 20.09.2004, 19:37
od 935Baby
Kolik vubec mate otacky na studeny volnobeh? Ja mam asi tak 1400 coz zarizuje air regulator aby se motor rychleji zahral. Takze Martine jak muzes mit za studena 800? Uz to podle me neni ok. Nebo mas tech 800 kdyz motoru nepomuzes plynem aby se vzpamatoval?
Napsal: 21.09.2004, 07:20
od Martin_534
no je pravda ??e na spr??vn?? volnobě??n?? ot??čky se to dostane a?? po přid??n? plynu
i kdy?? tim si taky nejsem teď jistej
večer zkusim a uvid?m ...
kdy?? to je??tě bylo ok, byly ot??čky za studena kolem 1200 a po zahř??t? kolem 800-900
Napsal: 21.09.2004, 07:45
od raddy
moze to byt mala prasklina v hlave alebo v tesneni, moze trochu tiect voda do valca, alebo tie ventily. Treba zmerat kompresiu a skontrolovat rano pred startom sviecky, ci nie su mokre...
Napsal: 22.09.2004, 11:09
od Martin_534
tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
Napsal: 22.09.2004, 16:04
od pistique
Martin_534 píše:tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
Martine skus dat naspat stary cip.... Mne to robi nieco podobne na stage1 ale chystam sa tam dat na nejaky cas naspat stary cip akonahle na to budem mat cas.....
Napsal: 22.09.2004, 18:02
od 935Baby
Martin_534 píše:tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
To jsi meril na studenem motoru nebo na teplem motoru?
Napsal: 22.09.2004, 19:47
od Martin_534
pistique: ok, zkusim
935Baby: na zahř??tym, teda alespoň myslim ... j?? u toho nebyl - dal sem to kamar??dovi, ať mě to veme na d?lnu
Napsal: 24.09.2004, 23:04
od Katany
kompresi je nutny merit na studenym motoru, pri mereni za tepla vzdycky nameris lepsi hodnoty a skutecne se nedozvis jak na tom motor je. Ja se k mereni komprese odhodlavam uz druhy tyden, bojim se toho ...
Napsal: 25.09.2004, 09:51
od 935Baby
Katany píše:kompresi je nutny merit na studenym motoru, pri mereni za tepla vzdycky nameris lepsi hodnoty a skutecne se nedozvis jak na tom motor je.
Ja myslel ze za studena se meri komprese puze kdyz chces zhistit stav ventilu (takove to mensi opotrebeni ktere po zahrati zmizne protoze se zvetsi zmensi vule)
Napsal: 25.09.2004, 10:12
od tamo
Ked je motor zahriaty tak urcite budu hodnoty lepsie, ale pravdive. Ked budes merat za studena tak hodnoty budu nerealne. Motor netesni a vybehnu blbe hodnoty a nezistis tym ziadnu poruchu ako ventily, tesnenie, kruzky, atd. Podla mna nema zmysel merat kompresiu za studena. Nic ti to nepomoze. Ved aj ked motor pracuje tak ma nejaku prevadzkovu teplotu.
Ps. Staci si precitat hociaku technicku prirucku o motoroch a merani kompresie a za studena tam nic nebude.
Napsal: 25.09.2004, 17:14
od raddy
pistique píše:Martin_534 píše:tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
Martine skus dat naspat stary cip.... Mne to robi nieco podobne na stage1 ale chystam sa tam dat na nejaky cas naspat stary cip akonahle na to budem mat cas.....
V cipe by problem byt nemal,ja som nikdy podobne problemy nemal. Kompresia sa meria vzdy za tepla, mimochodom.
Skus este skontrolovat tlak benzinu a vyskusaj odpokit AFM a nastartovat bez neho...
Napsal: 25.09.2004, 20:20
od Martin_534
no je zaj?mav??, ??e to děl?? jenom občas ... a kuck?? se to kdy?? se hled po startu pomalu rozjedu z n?zkejch ot??ček, to ot??čky klesnou na nějakejch 600 ...