problémy, problémy...

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Zamčeno
Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy »

Zdravim... tak?e vym?nil jsem turbo, hlavu+t?sn?ní, olej. ?erpadlo, rozvody, sví?ky, olej...... Auto sice jezdí, neva?í a dokonce i ma?e, ale n?jak to ?kube a s?ílí tro?ku do výfuku... myslel jsem, ?e je to kat, tak?e jeho st?eva skon?ili v popelnici...ale ?kube a st?ílí to dál. Proto jsem zkou?el vym?nit lambdu za jinou(ale nevím, jestli byla ok) ale ?kube to dál...kdy? jsem jí odpojil, bylo to úpln? to samé... skou?el jsem hýbat optosníma?em na va?ici..nic... Cht?l jsem vy?istit benz. filtr, ale nena?el jsem ho. Hadice od nádr?e vede p?ímo do tý trubky u vst?ik?...
Nem?l by n?kdo pro m? n?jakou radu??
A pak mám pár otázek... kde je ten blbej benz. filtr?? :angry:
Kde najdu tu krabici pro vyhodnocení diagnostiky?? Koukal jsem se(jak psal doublejay)vlevo dol? ke spolujezdcovi, ale kde nic tu nic... jedin?, ?e by mi to n?jaký spolujeztdec ?luknul :lol: ...ale v pravo za plastem je cosi, do ?eho vede spoustu drát?, ale ?ádné diody na nich nejsou...
Chci v tom aut? u? v klidu jezdit a né po?ád le?et v motoru a v n??em se ?ťourat...takle mám n?kdy sto chutí ho ?vihnout ze skály... <_<
Jooo a dal?í problém je, ?e kdy? n?kde lítám, p?ijedu a zaparkuju, tak to jakoby va?í n?kde u trubky, která vede k topení, ale teplota je ok...?e-by ?patn? ví?ko na chladi?i??
Fakt moc dík... :unsure:
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Jestli ti n?kdo v rámci "úsporných opat?ení" vyhodil palivový filtr, tak pot?? pánb?h... Hadice z nádr?e vede (má vést) práv? do n?j a z n?j dal?í hadice do FPR (co? je stra?n? d?le?ité za?ízení) a dál do vst?ik?. Je to vále?ek se vstupy naho?e a dole a je nalevo od motoru z pohledu od nárazníku, v dr?áku na kastli. Stáhni si manuál, odkaz na n?j je tady, na fóru. Úvodem ka?dé kapitoly je, kde se popisované ?ásti nacházejí. Je to v .pdf, pot?ebuje? jen Acrobat Reader, který je taky voln? ke sta?ení na miliónech stránek.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

A hlavne nehazej predcasne flintu do zita.Ja mel spoustu podobnych problemu a trvalo me skoro pul roku,nez jsem tu karu dal dohromady ze aspon trochu jela.A to jsem nemel nekolik desitek ochotnych radilu jak mas ty.Takze hezky pomalu a jedno po druhem a to by v tom byl cert,abys to nerozchodil.Pokud nemas v okoli zadneho schopneho mechanika,ale auto jeste trochu jezdi,domluv se s Michalem,zajed za nim na vikend(teda jestli ma cas) a trosku to proklepnete.Jednak uz nekolik dvoukil postavil a sam taky jedno jeste vlastni a navic ma urcite dost komponentu, ktere muze na zkousku menit nez na to prijdete.Nemyslis ze je to levnejsi varianta nez postupne vsechno menit a tapat?Alespon ja bych to tak udelal.Co ty na to?
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
michal
user
Příspěvky: 37
Registrován: 06.09.2003, 11:31

Příspěvek od michal »

Chlapi to vypadá ?e je jeden ze vst?iku ?patný. A vzhledem k tomu ?e tam nejspí? nemá? palivový filtr tak bych si i na to vsadil. Zkus vyhodit sví?ky a mrknout jestli není n?která ?patn? opálená. Vsadil bych se ?e má? p?icpaný vst?ik. Tim by mohlo být zp?sobeno i to st?ílení do výfuku.
Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy »

:) Ták?e... mrknul jsem tam, co je to hliníkový veliký a o?klivý :oD Asi ten majitel p?edemnou byl n?jaký koumes houmes... stáhnul jsem si manuál...filtr tam opravdu nemám, jsou tam jen díry na dr?ák. Dokonce jsem na?el i tu doublejayovu blikací sk?í?ku.. ale moc jsem se s ní nedomluvil...blikala na m? 5x?erven?, 5xzelen?, jako ?e je to ok.. tak jí povídám, ?e to není ok, ?e je to v prd... ale ona si vesele mlela tu svojí :angry:
Te? jsem b??el na net, ?e se vás zeptám, jestli to nem??ou být ?patné vst?iky...myslím si, ?e kv?li chyb?jícímu benz. filtru a bordelu, který jde tím pádem do vst?ik?, m??e n?jaký vst?ik téct...?e by byl p?icpaný si nemyslím, proto?e to cuká jen nízkých otá?kách, ale ve vysokých je to skoro ok, tak?e se asi benzín sta?í spalovat...navíc spot?eba okolo 23litr?...ehm, myslím ?e na 1,8 s dobrými tlaky a neunikajícím benzínem je to kapku dost...
Poznám n?jak, jestli jsou vst?iky v pohod???
To Sprinter...díky za podporu...Spoustu mých kamarád? jsou automechanici, ale ?e by se n?jak vyznali v autech... To se mo?ná vyznám víc já...moje ?ádes trhala asfalt a prdel octaviím jak nic...i benga m? pustili, kdy? mi nam??ili 197km/h se slovy, ?e jim ten radar asi kecá :lol: .. ..jen?e tohle není ten primitivní mot?rek...
Jinak moc moc moc díky v?em... a koukejte mi po?ádn? radit, ať m??u taky na sraz :unsure: ... :lol: ...díky mooc



<!--EDIT|Rehy|Dec 4 2003, 09:16 PM-->
Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy »

Tak jsem vyměnil vstřiky, ale je to pořád stejné...chvíli to sice bylo ok, ale jakmile se motor ohřál, začalo to znova....
Mů?ete mi prosím někdo poradit??
1) Jak změřím tlak za FPR??
2) Jak změřím předzápal a kolik má být?? Stroboskop mám, ale chybí mi nějaká stupnice na bloku...
3) V kufru za levým tapecírem, tam jak je anténa mi trčí nějaká hadice se sponkou nakonci, ale nevím, kam patří...
Díky
idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow »

skusim ti odpovedat na bod 2, o ostatnych nemam sajn:
najprv skontroluj volnobezne otacky - maly by byt 850 +- 50 pri zohriatom motore. na predzapal budes potrebovat jeden obycajny svieckovy kabel (staci najkratsi), na ktory napojis lampu. treba ho zapojit medzi 1. sviecku a jej cievku. asi ho budes musiet trochu upravit, aby mal dobry kontakt v cievke (maly by stacit posunut tesniacu manzetu a trosku pritiahnut kontakty na nom). rysky na predzapal su na rozvodovom kolese kluky (je ich tam sest: od 5° ATDC po 20° BTDC - krok po 5°), na bloku je iba sipka. treba ich poriadne ocistit, aby ich bolo dobre vidno. predzapal by mal byt 15° +- 2 BTDC - to zodpoveda predposlednej ryske (druhej zprava). ak nesedi, nastavuje sa otacanim krytu senzora uhla vacky. povolis tie tri sruby na nom a tocis bud v smere hodinovych ruciciek na ubratie alebo proti smeru na pridanie predzapalu.
tot vsjo :)
nastavovanie predzapalu je popisane v manualy v sekcii EF&EC na str. 22 - 23, cela procedura kontroly volnobehu/predzapalu/zmesy na str. 26 pre kat. (non-kat. hned za tym).
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Kontrolu FPR jsem pridal do "nejcasteji pouzivanych kusu manualu", mrkni tam.

V tom kufru je to opravdu hadice? Ja tam mam jen nejake nepouzite husi krky (pravdepodobne na nejake draty, ktere konkretne na mem modelu chybi). Neni to od zadniho ostrikovace? Na par autech uz jsem ho videl odpojeny...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy »

Opravdu je to hadice...určitě né ostřikovače..je toti? asi 15mm tlustá, normál černá gumová...rok 92... Díky moc, mrknul jsem na tvůj příspěvek..fakt to pomů?e spoustu lidem :oD...
Dík, skusím to a uvidím
Zamčeno