Můžete mi dát prosím nějaké rady a vaše zkušenosti před tím než se pustím do instalace sportovních tlumičů?
Docela by mě taky zajímalo zda má nějaký velký negativní vliv na vydrž tlumičů to, že silentbloky jsou už ve špatném stavu. Nebo by to chtělo nejdřív vyměnit silentbloky.
Poslední prosba. Když nastavim světlou vyšku vozu tak, že rozdil mezi blatníkem a předním pneumatiou bude 2 cm tak co utáhnout aby to nepropružilo až k pneumatice?
Dle obrázku nastavuju výšku otáčením části č. 25. A dotahnu matkou č.24. Ale nevim jak dal. Díky za rady.
Naposledy upravil(a) Caizi dne 15.05.2007, 22:32, celkem upraveno 1 x.
Neviděl jsem tenhle kit naživo ( )
Ty siláče to kurvit nijak nebudou,jen to zhoršuje jízdní vlastosti auta a když jsou hodně jetý,tak i sem tam nějaký rány..
Vejška se tam nastavuje šroubováním toho spodního kusu dovnitř,povolíš matku zašroubješ tlumič,utáhneš matku.
S tim propruženim to snad nebude tak horký,nastavit předpětí pružiny na tom myslim nejde,ale nahoře na klouboukách nastavíš tuhost tlumičů:) Určitě je to tam v návodu
heh to je huste, co to v tom navodu proboha vyvadeji na tech poslednich dvou obrazkach Misto klicem to utahujou kladivem a sroubovakem (....asi ty klice maji z blata ze se pri utahovani ohnou ) a pak to prelepujou izolackou
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
heh to je huste, co to v tom navodu proboha vyvadeji na tech poslednich dvou obrazkach Misto klicem to utahujou kladivem a sroubovakem (....asi ty klice maji z blata ze se pri utahovani ohnou ) a pak to prelepujou izolackou
to je běžná praxe, je potřeba to extrémně utáhnout, jinak se to povoluje
Tak jsem se pustil do instalace tech zadnich tlumíčů. Oba tlumiče jsem nastavil naprosto stejne, ale neco tam nehraje. Zatimco levy zadni blatnik je asi 2 cm nad kolem tak jak bych chtěl. Pravy sedl uplně na gumu. Nastaveni tuhosti tlumiče na to nemá vliv. V nádrži asi 20 litru benzínu a kufr naprosto prazdny.. Je to normální? Asi to vyřeší když změnim zvednutí praveho tlumiče, ale bojim se aby to nemelo vliv na jizdní vlastnosti když bude jedna přužina víc zmáčknutá než ta druhá..
Caizi píše:Tak jsem se pustil do instalace tech zadnich tlumíčů. Oba tlumiče jsem nastavil naprosto stejne, ale neco tam nehraje. Zatimco levy zadni blatnik je asi 2 cm nad kolem tak jak bych chtěl. Pravy sedl uplně na gumu. Nastaveni tuhosti tlumiče na to nemá vliv. V nádrži asi 20 litru benzínu a kufr naprosto prazdny.. Je to normální? Asi to vyřeší když změnim zvednutí praveho tlumiče, ale bojim se aby to nemelo vliv na jizdní vlastnosti když bude jedna přužina víc zmáčknutá než ta druhá..
bořený auto a nebo jen předek v ha..lu(tlumiče a péra) ale přikláním se k,bořený. Kéž bych neměl pravdu a byly to jen tlumiče a péra
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Diky za rady. Auto na zadek bourané naštěstí ještě nebylo. Ale problém byl nakonec v předních tlumičích. Po výměně i předních se auto hezky vyrovnalo na všech stranách.
První dojmy z testovacích jízd nových tlumičů jsou parádní. Auto sedí na ceste jak přibyté, žádná nerovnost ho nerozhodí. Vzadu mám mezeru 2cm od blatníku a v předu 1 cm. A ani při projeti velké díry ve velké rychlosti nesedne blatnik az ke kolu. Pri nejmekcím nastavení bych je to uplně parádně pouzitelný i na naše silnice. Při nejtvrdším je to tvrdý ale ne uplně jak beton, takze podle mě je tento podvozek uplne optimalni do bezneho dvoukila. Ted bude jen otázka, jak dlouho vydrží.