Pomuzete prosím začátečníkovi?? Koupil jsem si 200sx, ale moc toho o nem nevim budu rad za kazdy rady.
Prvně by me zajimalo co je to za kontrolku anti-lock?? Sviti mi cervene po nastartovani. Potom jsem jeste zmatenej z ukazetele teploty vody - rucicka vystoupi max ani ne do ctvrtiny budiku, to je normalni?
Docet jsem se ze tyto motory se casto zadiraji na klice, jak tomu predejit?? Jaký použít olej a jestli udelat vyplach motoru pred výmenou?
přdejít tomu = rozebrat a všecko změřit a vše pořádně znova složit, olej stačí 10W40, poku
d nejezdíš pořád na plný plyn.. jinak doporučuju změřit tlaky ve válcích,tlak oleje a překontrolovat turbo,tak nějak se dozvíš jak na tom jsi
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
GooGoo píše:Potom jsem jeste zmatenej z ukazetele teploty vody - rucicka vystoupi max ani ne do ctvrtiny budiku, to je normalni?
Jaký použít olej a jestli udelat vyplach motoru pred výmenou?
vymen termostat v chladicim systemu - na 99% je to problém s termostatem. Neotalej s vymenou protoze nefunkcni termostat neni dobry pro motor - obvzlast az bude pak zima. Olej se ohreje pozdeji atd... Normalni poloha rucicky je v polovine rozsahu. Pri funkcnim termostatu ukaze teplomer do poloviny po cca 1km jizdy
Vyplach motoru pred vymenou oleje vetsina lidi nedoporucuje - muze to zpusobit vic problemu nez uzitku.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Jel jsem nonstop 200km a v docela dost teplym pocasi a ta rucicka se výš nevysplhala, to by se ten motoru mesel zahrt trochu vic i kdyby byl termo KO ne??
Tak aspon ted vim ze ABS nefakcenko.. kouknu na cidla k brzdam, treba budou jen draty KO...
Zmereni tlaku motoru mam v planu, tak doufam ze dopadnou dobre.
Jo olej chci 10W40.... Jakou znacku pouzit?? Shell??
GooGoo píše:Jel jsem nonstop 200km a v docela dost teplym pocasi a ta rucicka se výš nevysplhala, to by se ten motoru mesel zahrt trochu vic i kdyby byl termo KO ne??
Tak aspon ted vim ze ABS nefakcenko.. kouknu na cidla k brzdam, treba budou jen draty KO...
Zmereni tlaku motoru mam v planu, tak doufam ze dopadnou dobre.
Jo olej chci 10W40.... Jakou znacku pouzit?? Shell??
Kde se daji sehnat cepy k dverím??
S tym ABS to moze byt len poistka pri nohach. Ale ktora to ti uz neviem povedat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
GooGoo píše:Jel jsem nonstop 200km a v docela dost teplym pocasi a ta rucicka se výš nevysplhala, to by se ten motoru mesel zahrt trochu vic i kdyby byl termo KO ne??
a moze to byt termostat aj tak... ja som mal rovnaky problem. po vymene som sa cudoval ako rychlo sa motor zohreje