Stránka 7 z 7
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 21.02.2011, 23:37
od Fizzbiker
oki dik, predpokladal sem to.

Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 29.06.2011, 23:28
od adner
teď mám nádherné srovnání normálního oleje a MoS2..
a: do práce jedu 15km,z toho dva velké kopce,v zeleným jsem měl obyč 10w40 na proplach a motor se mi zahřál cca po 5km (normální jízda) na 180st F (termostatová teplota),ted jsem nalil MoS2 a za celou cestu to vyšplhalo na pouhých 170st F, termostat otevře až když tomu začnu opravdu šlapat na krk a motor začne vyvíjet nezanedbatelnou práci. Z toho vyplývá,že se znatelně snížilo vlastní tření součástí, což jsou samozřejmě ztráty a tím pochopitelně i zvýšil výkon motoru. Obyčejný polosynt 10w40 také po jednom dni ježdění na okruhu (cca 150km při 30 st) z důvodu vnitřního přehřátí degradoval na téměř poloviční viskozitu...
b: v Z32 jsem dělal po zmražení výbrus s menším rozměrem ale o trochu jsem to přehnal a motor byl dost natěsno,takže se mi teplota v záběhu pohybovala kolem 90 st a byl skoro problém to v horkém dni ve městě uchladit (záběh na obyč 10w40). Po výměně úřaduji na pěkných 80 st a větrák přes město téměř nezavrčí..
...a to nemluvím o tom,že po rozborce motoru s Fuchs MoS2 v něm nenajdete ani kousek karbonu a uvnitř vypadá jak nový..
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 29.06.2011, 23:35
od Kentoya
adner píše:teď mám nádherné srovnání normálního oleje a MoS2..
a: do práce jedu 15km,z toho dva velké kopce,v zeleným jsem měl obyč 10w40 na proplach a motor se mi zahřál cca po 5km (normální jízda) na 180st F (termostatová teplota),ted jsem nalil MoS2 a za celou cestu to vyšplhalo na pouhých 170st F, termostat otevře až když tomu začnu opravdu šlapat na krk a motor začne vyvíjet nezanedbatelnou práci. Z toho vyplývá,že se znatelně snížilo vlastní tření součástí, což jsou samozřejmě ztráty a tím pochopitelně i zvýšil výkon motoru. Obyčejný polosynt 10w40 také po jednom dni ježdění na okruhu (cca 150km při 30 st) z důvodu vnitřního přehřátí degradoval na téměř poloviční viskozitu...
b: v Z32 jsem dělal po zmražení výbrus s menším rozměrem ale o trochu jsem to přehnal a motor byl dost natěsno,takže se mi teplota v záběhu pohybovala kolem 90 st a byl skoro problém to v horkém dni ve městě uchladit (záběh na obyč 10w40). Po výměně úřaduji na pěkných 80 st a větrák přes město téměř nezavrčí..
...a to nemluvím o tom,že po rozborce motoru s Fuchs MoS2 v něm nenajdete ani kousek karbonu a uvnitř vypadá jak nový..
perfektní rozbor, podobné zkušenosti mám i já, hlavně jsem zjistil, že s MoS2 mám vyšší maximálku, což je způsobeno také nižším třením, ovšem jen u slabších aut kde nestíhají převody, u silnějších to nejde poznat, tam je maximálka stejná, a po MoS2 jsem měl motory vždy čisté, jako by sjely z linky
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 29.06.2011, 23:45
od Svobda
Ja uz mam LM s MOS2 v primerce a taky si ho pochvaluju . Klasicke SRkove zarachtani po startu zmizelo . Jedine - je ze ji trosku vice chutna ,ale co uz se obednalo nove baleni

. Ale je fakt ze dostavala vice na prdelku
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 30.06.2011, 17:19
od adner
a to jsem ještě zapoměl říct,že u Vita CDI mám ještě od zimy úplně zakrytý chladič a když je venku třicet,tak mi voda vyleze na max 90 st

..má to ale nevýhodu,v zimě to topí dost bídně..
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 30.06.2011, 17:32
od Woyta
Tak mu porid prodavne spalovani. Teda topeni.

Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 30.06.2011, 18:37
od adner
jo to tam původně bylo ale original je montován pod kabinou,takže ho sežrala sůl...co taky čekat od evropských konstruktérů

Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 30.06.2011, 18:45
od Woyta
Prasarny nedelame jen tady v evrope. Prasarny se delaj vsude.
PS: Uz 3 roky makam jako konstrukter prevazne pro automobilovy prumysl.
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 30.06.2011, 19:39
od Svobda
Jo uz jsem dva sezrance nezavisly na medaku menil

Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 30.06.2011, 20:35
od blázen
divný, u MB bych čekal nějaký ohřev..
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 04.07.2011, 19:32
od Jebass
OMG v palici guláš jak furt olej olej olej ale jaký?10W40+MoS2?a když půjdu do krámu budou vedět co chci?MoS2 nějaký přesný název?
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 04.07.2011, 19:46
od DragonART
Re: molybden sulfid v oleji
Napsal: 04.07.2011, 22:13
od Svobda
Jebass píše:OMG v palici guláš jak furt olej olej olej ale jaký?10W40+MoS2?a když půjdu do krámu budou vedět co chci?MoS2 nějaký přesný název?
Prijd do kramu a ukaz na auto a ze chces na tamhleto cerveny auto olej. V nejhorsim ti rekne ze ma jenom na modre
