z 32 power

něco pro majitele šestiválců
Odpovědět
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Miki,myslím že tvým brčkem to nepude.
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Ale kdybys měl zájem o ten správnej čip,tak by se tu ještě nějakej našel.
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

dekuju ti za nabidku samozrejme bych rad ten tvuj chip uvital.... hele vedel si ze na automatu sou jinaci turba nez u manualu?
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

mají jinej výfukovej šnek-A/R .54
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

aha myslis ze sou lepsi ?????????????
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

na to se zeptej raddyho,já bych ti moh kecat.Selskej rozum? mi napovídá,že budou laděný do nižších otáček kvůli krouťáku,páč automat má jenom čtyři kvalty,co?
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

hele miki,máš zadní nápravnici?Možná by se mi hodila.
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

jo mam ...chces ji mozna nebo urcite ??
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

adner píše:na to se zeptej raddyho,já bych ti moh kecat.Selskej rozum? mi napovídá,že budou laděný do nižších otáček kvůli krouťáku,páč automat má jenom čtyři kvalty,co?
sorry že se vám míchám do debaty, ale jaký a/r má manuál? z toho se dá dost poznat :)
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

to jaky ma a/r nevim ale jedna se mi o to ze sem mel na ceskym zetku totalne nasrot vejfuk (uz od turb) tak sem se rozhodl to potrubi vymenit s mojim uk modelem kterej je ma ok ....aaaaale mechanik mi po sleze rika ze to porubi nelze prisroubovat na cz verzi ze ta koncovka je jina tak tam proste dam uk turba a hotovo 8)
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

ander az budes mit cas shlidni 300zx.org.uk je tam podrobnosti co se nasich aut tyce habadej :wink:
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

dej tam ok uk turba,a/r maňase je .63
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

tak je to jasný :)
manuál má větší výkon, ale pomalejší náběh, a celý je to posunutý do vyšších otáček, za předpokladu, že compresorová část a kola jsou stejný

Imagine two 3.5L engines both using GT30R turbochargers. The only difference between the two engines is a different turbine housing A/R; otherwise the two engines are identical:
1. Engine #1 has turbine housing with an A/R of 0.63
2. Engine #2 has a turbine housing with an A/R of 1.06.

What can we infer about the intended use and the turbocharger matching for each engine?

Engine#1: This engine is using a smaller A/R turbine housing (0.63) thus biased more towards low-end torque and optimal boost response. Many would describe this as being more "fun" to drive on the street, as normal daily driving habits tend to favor transient response. However, at higher engine speeds, this smaller A/R housing will result in high backpressure, which can result in a loss of top end power. This type of engine performance is desirable for street applications where the low speed boost response and transient conditions are more important than top end power.

Engine #2: This engine is using a larger A/R turbine housing (1.06) and is biased towards peak horsepower, while sacrificing transient response and torque at very low engine speeds. The larger A/R turbine housing will continue to minimize backpressure at high rpm, to the benefit of engine peak power. On the other hand, this will also raise the engine speed at which the turbo can provide boost, increasing time to boost. The performance of Engine #2 is more desirable for racing applications than Engine #1 where the engine will be operating at high engine speeds most of the time.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 102.html#b
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike »

aha tak ted v tom mam poradecek,,, kazdopadne... na ted mi ty mensi budou stacit a potom tam pujdou jinaci stejne takze je vse oc (ok)
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner »

Martine,hoď mi to sem ještě italsky.
Odpovědět