automato píše:A má niekto naozaj skúsenosti s turbom s chini alebo vie niekto konkretne o niekom kto to vyskusal?
Ja skusenosti mam a z niekolkymi rozdielnymi vyrobcami .
Vyskusali smew napriklad BB kopiu T28R , ale urobilo asi len 200 metrov kym sa uplne rozsipalo .Teraz sme skusali velke TD06 a vydrzalo len dyno asi 3 hodiny a asi 2 hodiny drifu , kym sa rozsipalo .
Zasadne nie ball bearing made in cajna ale klzne lozisko , uz ked chces vyhodit peniaze na kratku dobu.
Funguje to u mna takto , ze radsej dobre pouzite turbo Japonske , alebo od dobreho vyrobcu KKK-Blitz ,Trust,HKS ... ako nove Cinske aj ked za polovicu ceny .
Kup si novy Garett a mas po problemoch .
A ked uz chces usetrit , tak z mojej skusenosti lacne len od KKR .
Plati jedna zasada u mna Japonske vyrobky pre Japonske auta a Cinske vyrobky pre Cinske auta .
automato , ty si este asi nepocul ten slogan ?" niesom taky bohaty aby som si mohol dovolit kupovat lacne veci "
Kentoya , sitko sa na turbo dava na sanie a to len vtedy ked nepouzivas vzduchovy filter 1/4 mile a podobne .Ano mozes kupit aj dobre Cinske turbo , ale len u 2-3 vyrobcoch , ale to nestoji 20$.Jedine CIna pouzitelne turbo je od firmu KKR .Ale ani to sa neda zrovnat z Garettom a podobne .