Napsal: 05.04.2007, 13:45
ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
Ok mrknu na to..... díky.raddy píše:ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
koukal jsem na net, ale nikde jsem to nenašel.. nevíš kde to sehnat???raddy píše:ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
Takže jestli to dobře chápu stačí snížit průtok zúžením průměru trubky...?raddy píše:zober kovovu tycku (medenu napr) a nechaj si ju na sustruhu obrobit na potrebny vnutrny priemer a nechaj si u navarit na medenu privodnu trubku oleja alebo vlozit do privodnej hadice, podla toho co mas.
u BB turba by měl být restriktor už z výroby přímo v těleConrad píše:Some do and some dont. IIRC, the regular t25/t28s use the 0.060" restrictor, the ball bearing turbos use the 0.035" restrictor.
Takže když dám BB turbo musím měnit restriktordost zásadní informace.
Je to asi garett 16tka.. je to z Opla diesla 2.0... Je na to někde nějaká tabulka jaký by tam měl být průtok???Kentoya píše:ano jakoukoli vložku s vnitřním průměrem 1,6 mm