Napsal: 26.01.2006, 16:48
no me taky forman pri 180toci cca 5500 

Jo taaaaak, tak to jooooo. Ja samozrejme zacal tema dulezitejma vecma, aby to jelo, tohle neresim nikak prioritne, ale chtel bych to casem poladit.Ondrey píše:Dave.. moje připomínka v žádným případě nebyla pruda..![]()
byla to jen a jen připomínka k tomu, že nejdřív začínáš řešit blbosti a ne důležitý věci, který ti - podle tvých slov - na autě odcházejí.. :-)
To, že SXko točí při 180ti kolem 5ti tisíc je fakt úplně normální a není to nijak na škodu... tím přehodnocením stylu jízdy jsem myslel to, že bys - když ti vadí vysoký otáčky - měl jezdit po dálnici pomaleji...![]()
Nojo, na nektery veci jsem fakt chytlavej.Ondrey píše:tak kolem sebe hned nekopej a chápej přátelský pošťouchnutí.. :-)![]()
Nekecam. V6 2.8, 190k, tiptronicOndrey píše:(btw. - nemůžu si pomoct, ale fakt nevěřím, že atmo passat točí při 180ti km/h 3.500 otáček... to netočí ani VR6 s automatem.. :-) )
Schodnem se jen na tom, ze VW motory delat neumi. Ale jinak tento motor se vyrabi uz min 7 let (muj VW je 6 let stary, ale vykon je furt stejnej, mozna tam udelali nejaky upravy, ale bez efektu na vykon). Muzes se podivat na stranky skoda-auto - je to porad stejny motor se stejnym vykonem.blázen píše:ten 2,8 je ještě pořád ta mrdka co dávli v letech 90 do VW? nebo to je něco nového, podle výkonu je to ten strý že?