Taky bych ho chtel na blnuti

Jinak ja jestli nekdy nasetrim a pujdou trochu dolu S14A tak bude slapat taky na LPG a budem spolu jezdit kazdy den

To bude nejaky hybrid ne.Woyta píše: Jinak tady jsou duchodci co maji na jezdeni Hondu MR2.
a racing na okrskach za 7,5lPeca píše:Clio, 160hp/tunu, průměrná dlouhodobá 8,8l (včetně několika hodin na okruhu). Už mlčim
skoro jsi na to káplWoyta píše:Nissan Pulsar Turbo Targa 4WD LPG Limited Edition?
To ja ani netvrdim.Woyta píše:Ale jeho Clio by pri nehode dopadlo lepe nez Sunny.
Pokud chceš FC jako druhý auto, tak si kup FC jako daily (je pohodlnější, lepší výbava než s13) a časem si kup s13 na blbnutí.Shuya píše:Jaj trosku sa to tu zvrtlo... momentalne jazdím na "mrtvej astre G 1.6 16l zevraj za 6l... relne to vidime na 7-9...predtým som vsak asi rok behal na volve 940GLE 2.5 NA takze so spotrebou som zmierený... pozeral som tú dvestovku co je inezerát nanu aj tu ..... http://nissan-200-sx.autobazar.eu/18i-1 ... 01057.html myslim ze je dost zachovala, len ten predzápal.... vravim auto na denne vozenie, ziadny supersport sa stoho konat nebude.... to mozno raz z druhej, alebo FC-cka... tak ked to vsetko zhodnotime tak da sa to vyuzivat ako daily nazori su vidim rozne