kabel na diagnostiku / programi

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Ad Blázen a Kentoya: Zbytečné kecy kolem jsem promazal, snad se to tu teď už obejde bez povyšování a urážení...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

No standalone dokaze sice vyzmykat z motora maximum, ale mozno nie kazdy potrebuje zmykat z motora maximum a ked mu s na mieru upravenou seriovou ECU pojde motor na 90% maxima tak je spokojny. Hlavne ked usetri par desattisic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 »

Řekl bych že to je opět trošku zkreslený pohled. Standalone jednotka nemusí nutně vždy znamenat, že chci vyždímat motor na max. Mnohdy je to východisko jak si ušetřit zbytečné poškozování motoru pomalou sériovou jednotkou a dopřád mu dokonalejší ovládání a tak mnohem delší životnost.

Vem si už jen třeba takový omezovač otáček. Běžně jednotka dělá to, že vypne palivo a zapalovaní což je škuba jako svině. Motor, silentbloky a další věci dostávají strašné jeby. Oproti tomu na plněporgamovatelné ecu jsem schopen nastavit průběh tak, že jednak motor těsně před omezovačem přestává jet, což tě donutí přeřadit už jen pocitem a pak jsem schopen místo vypínání paliva a zapalování, jen retardovat předstih a motor tak jakoby měkce dolehne na omezovač a dál se mu nechce.

Opravdu ty standalone jednotky mají dvě nevýhody... cena a nutnost naprogramovat vše od píky...... jinak už jen samá pozitiva, teda pokud se to umí.
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: kabel na diagnostiku / programi

Příspěvek od Iwan »

sorry ze otviram staru debatu ale dostal sa mi do ruk nejaky kabel na diagnostiku, ktereho pripojka pasuje na tu co mam v aute...

Stahel sem program Nissan data scan v1.54 (vubec nevim ci pasuje na moje auto, ked nepasuje tak poradte co pasuje ) a stale mi to vypisuje Invalid port number...nevite co s tym?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: kabel na diagnostiku / programi

Příspěvek od Mirek »

S14 ma uz consult......pokud mas prevodnik a vse, v datascanu musis v nastaveni zkouset ruzny porty nez narazis na ten na kterym to pojede. Pouzivam to taky.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: kabel na diagnostiku / programi

Příspěvek od Iwan »

narazil sem na port 3 ktery reaguje, dale tam mam adres read, ecu id, tam netreba prepisovat nic?

jo a asi mam nejaku demo verzi alebo co, nemate nekdo full?
Odpovědět