Stránka 3 z 5

Napsal: 10.01.2007, 17:56
od Mirek
diiiky

Napsal: 10.01.2007, 18:16
od mikyc
Mirek píše:diiiky
nemas vubec zac:) ale jinak bude hlavni problem v tom, ze tam ten motor asi nebude pasovat, je to fwd motor ulozenej napric

Napsal: 10.01.2007, 18:27
od Mirek
kua co mam nainstalovat abych nevidel ty otazniky misto pisma?http://www.eagle-r.jp/sr20ve.html Podle vseho jde na RWD pouzit spodek ze SR20DE, tzn i z DET..tzn ze by to slo oturbit..tzn SR20VET 8) ? nebo ne? Tzn ze do toho asi pujdu :)

Napsal: 10.01.2007, 19:17
od Martin_534
asi tě sklamu ale, asi nepůjde skombinovat DET a VE(T) hlava a blok

VE blok s těsněním
Obrázek

DET hlava s těsněním
Obrázek

Napsal: 10.01.2007, 20:04
od Mirek
Martin_534 píše:asi tě sklamu ale, asi nepůjde skombinovat DET a VE(T) hlava a blok

VE blok s těsněním
http://www.sr20forum.com/gallery/data/7 ... block4.jpg

DET hlava s těsněním
sr20swap/10/image016.jpg
zvlastni...a na tom odkazu to ma udelany jak?

Napsal: 10.01.2007, 20:16
od Mirek
aha..tak sem to asi spatne pochopil...VE musi byt blok i hlava....VE motory maji udajne i lepsi olejovou pumpu, ale jde pouzit klika, ojnice a pisty a sani z DET. Moje anglictina je spatna, mozna se i ted pletu, mohl by prosimvas nekdo z lidi co se vyznaji mrknout co presne je potreba na tu prestavbu?

Napsal: 10.01.2007, 20:20
od Mirek
Taky sem tam zaznamenal nejednou zminku o kombinaci SR16 blok a 20VE hlava. Je mozny aby SR16 mel blok jako VE?

Napsal: 10.01.2007, 20:21
od Mirek
Mirek píše:
Martin_534 píše:asi tě sklamu ale, asi nepůjde skombinovat DET a VE(T) hlava a blok

VE blok s těsněním
http://www.sr20forum.com/gallery/data/7 ... block4.jpg

DET hlava s těsněním
sr20swap/10/image016.jpg
zvlastni...a na tom odkazu to ma udelany jak?
A co tohle martine?
S14 or S15 SR20DET block will be fine with a VVL head. You will need a suitable metal headgasket and adj cam gears to get the VVL cam timing correct.

Use the oil pressure switch, for an oil pressure line for the VVL solenoid and you will be laughing! The only problem I foresee, is the crank angle position sensor of the RWD DET's not being able to be used on the SR16VE head. Not sure how much room you will have to fit the FWD distributor + ign leads? You could keep the RWD DET coil on plug setup, if you use the dizzy as a crank angle sensor and fit a blanking plate where the dizzy cap should be.

What cams do you intend on using... I hope your not using the SR16 ones!

Napsal: 10.01.2007, 20:27
od Martin_534
nevim, ale když tam jsou jinak vývody oleje, tak to asi jednoduše nepůjde, stejně nechápu, proč pořát vymejšlíš takovýdle projekty a novytuníš SR co sis nacpal do auta - je to ta nejlevnější cesta

Napsal: 10.01.2007, 20:49
od Mirek
Martin_534 píše:nevim, ale když tam jsou jinak vývody oleje, tak to asi jednoduše nepůjde, stejně nechápu, proč pořát vymejšlíš takovýdle projekty a novytuníš SR co sis nacpal do auta - je to ta nejlevnější cesta
Vymejslim...hezky...pokud Ti nejak vylozene vadi, ze s timhle tady otravuju, nebo Ti to prijde zbytecny, tak to staci napsat...smaznem to a ja se to pokusim otevrit na nismu, nebo nekde kde o to bude snad vetsi zajem nez tady. Ovsem vzhledem k technicke zakladne a lidi co se tady tomu venuji sem to chtel dat sem, ze by mohl byt nejaky vysledek...asi omyl... Proste mi SR20VET prijde jako daleko zajimavejsi motor nez SR20DET a rad bych se o tom dozvedel vic...navic zatim jen zjistuju co a jak...beru to jen jako dalsi alternativu swapu co jsem chtel delat. Bylo by to vicemene jednodussi nez tam cpat RB nebo VQ, hlavne bych se nemusel pred cajtama bat otevrit kapotu

Napsal: 10.01.2007, 21:08
od buky300zx
Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.

Napsal: 10.01.2007, 21:33
od Martin_534
buky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
přesně tak, hned nemusíš tolik startovat :wink:
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček

Napsal: 10.01.2007, 21:36
od Mirek
Martin_534 píše:
buky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
přesně tak, hned nemusíš tolik startovat :wink:
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček
Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psal 8)

Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?

Napsal: 10.01.2007, 21:37
od Kentoya
pleteš

Napsal: 10.01.2007, 21:40
od kenivruh
Mirek píše:
Martin_534 píše:
buky300zx píše:Mato to urcite nemyslel zle,chcel ti len povedat ako usetrit cash.
přesně tak, hned nemusíš tolik startovat :wink:
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček
Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psal 8)

Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?
No s tou zivotnostou to bude asi tak, ze pri 350HP z dvojlitra budes musiet robit servis aj tak dost casto ci je to DET alebo VET si myslim. Ak ide o zivotnost pri urcitom vykone tak objem nicim nenahradis (alebo to bolo inak :))