Stránka 3 z 6

Napsal: 18.01.2007, 11:18
od blázen
Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink:
pro mě třeba nemožné a můžu to zkoušet měsíc dokola

Napsal: 18.01.2007, 12:15
od raddy
len poznamka, najlepsia trakcia v zmysle pohybu auta vpred je pri miernom preklze kolies, udava sa okolo 10% preklz.

Napsal: 18.01.2007, 12:25
od buky300zx
raddy píše:len poznamka, najlepsia trakcia v zmysle pohybu auta vpred je pri miernom preklze kolies, udava sa okolo 10% preklz.
Tiez som to niekde cital.

Napsal: 18.01.2007, 12:26
od nizzmo
Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink:
No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp

Napsal: 18.01.2007, 13:09
od pastynko
nizzmo píše:
Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink:
No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
no neviem...

co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...

Nissan 200 SX S13 1.8 turbo 16V

třídvéřové kupé s uspořádáním sedadel 2+2

• motor vpředu
• pohon zadních kol
• řadový čtyřválec
• rozvod 2 x OHC
• objem 1809 cm³ (vrtání 83 mm a zdvih 83,6 mm, komprese 8,5)
• přeplňování turbodmychadlem Garrett T25 @ 0.7b*
• výkon - 124 kW (170 PS)*
• točivý moment - 224 Nm*
• litrový výkon - 94 PS*
• výkon na 1 tunu - 142 PS*
• pětistupňová převodovka
• rozvor 2475 mm
• hmotnost 1220 kg
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*

Napsal: 18.01.2007, 13:23
od kenivruh
pastynko píše:
nizzmo píše:
Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink:
No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
no neviem...

co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...
...
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*
Ja pozeram tutok http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=13248

Tych 6.8s u S13 jedine v jap verzii z SR20DET.CA18DET urcite nie.

Napsal: 18.01.2007, 13:29
od pastynko
kenivruh píše:
pastynko píše:
nizzmo píše: No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
no neviem...

co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...
...
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*
Ja pozeram tutok http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=13248

Tych 6.8s u S13 jedine v jap verzii z SR20DET.CA18DET urcite nie.
tak to potom treba upravit na uvodnej stranke v sekcii TECHNIKA :)

Napsal: 18.01.2007, 13:59
od Mirek
co vim tak UDC maji nebo meli S14 s automatem ne? 7.5 neni s manualem?

Napsal: 18.01.2007, 14:14
od nizzmo
7,5s by mohlo byt s automatom. To je pravda.

Napsal: 18.01.2007, 15:19
od Elviiis
Co já zatím četl tak s 13 má papírově lepší zrychlení ale horší rychlost ale taky je fakt že ůdaje jsou všude jiné a mimo toho má 200sx měla v origo techničáku 1200Kg misto 1300 takže pak by bylo zrychlení určitě o nižšší. 8)
No a s tím prohrábnutím jde prej vypočítat jakej má být trakční prokluz pro max zrychlení říkla mi to kámoš a ten to slyšel od kámoše tak bůh ví ale prej se to vypočítává pomoci poloměru kola , odporu k povrchu , ojetá vzdálenost na otáčku atd atd. Ale já když jsem tak nějak aktivněji sprintoval s hondou prelude jsem taky nejlepšího výkonu dosáhl když jse mi kola mírně protáčeli.

Napsal: 18.01.2007, 15:42
od blázen
s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?

Napsal: 18.01.2007, 17:16
od Peca
blázen píše:s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2 :(

Napsal: 18.01.2007, 17:18
od raddy
myslim ze ked sa clovek neboji o spojku, tak je cca 6s uplne realnych aj na seriovke....

Napsal: 18.01.2007, 17:19
od Peca
raddy píše:myslim ze ked sa clovek neboji o spojku, tak je cca 6s uplne realnych aj na seriovke....
Tak to bych se hádal...

Napsal: 18.01.2007, 17:20
od street.racer
Peca píše:
blázen píše:s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2 :(
No ono taky zalezi na stavu motoru a taky mezikusem mezi sedackou a volantem... :)