Stránka 3 z 3

Napsal: 27.11.2006, 13:52
od Peca
Je fakt že při 1,1 baru už to občas cuká. Ale 1 bar v poho. Posuďte sami kolik tam může být při 1 baru koní....

Jinak k těm vstřikům - nestačilo by je jen vyčistit? A ještě jsem někde viděl něco jako fuel pressure regulator, umožňující ze sériových vstřiků vymáčknout víc, je to možné?

Napsal: 27.11.2006, 13:56
od buky300zx
FPR ti zvacsuje tlak paliva a tym o malinko aj hodnotu vstreknutej zmesi do motora(podla mna)!

Napsal: 27.11.2006, 14:15
od raddy
regulator tlaku paliva sluzi na zmenu tlaku paliva adekvatne k zmene tlaku v sani. Seriovy FPR zvysuje tlak paliva priamo umerne zmene tlaku v sani, je teda 1:1 rising rate. ECU je nastavena tak, aby so seriovym FPR bola spravna zmes v celom rozsahu mapy.
Ak zvysis tlak paliva (zakladny) tak ho zvysis v celeom rozsahu mapy a tym padom sposobis prilis bohatu zmes (ak bola mapa idealna) v celom rozsahu mapy az po 100% doby otvorenia vstrekov. Pokial zvysis tlak turba nad 100% otvorenia vstrekov, tak so seriovym tlakom paliva dojde k postupnemu ochudobnovaniu zmesi. Zvysenim tlaku paliva zvysis max. prietok vstrekov a tym aj max. vykon pri spravnej zmesi, avsak za cenu bohatej zmesi v celej mape.
Da sa ale cela mapa prekalkulovat na vyssi tlak paliva a tym padom ostane zachovana spravna zmes v celej mape a zaroven sa zvysi hranica max. prietoku vstrekov, da sa povedat ze to bude ako keby si mal vacsie vstreky s kratsou dobou otvorenia pri tom istom alebo vacsom prietoku paliva. Tuto kalkulaciu mapy/upravu cipu viem urobit.

Napsal: 27.11.2006, 14:17
od raddy
seriove vstreky stacia tak do 270k cca ako uplne maximum a vykon motora ca18det s turbom T28 z S14 pri tlaku 1bar a zvycajnych upravach je okolo 260-270k...

Napsal: 27.11.2006, 15:27
od buky300zx
raddy píše:regulator tlaku paliva sluzi na zmenu tlaku paliva adekvatne k zmene tlaku v sani. Seriovy FPR zvysuje tlak paliva priamo umerne zmene tlaku v sani, je teda 1:1 rising rate. ECU je nastavena tak, aby so seriovym FPR bola spravna zmes v celom rozsahu mapy.
Ak zvysis tlak paliva (zakladny) tak ho zvysis v celeom rozsahu mapy a tym padom sposobis prilis bohatu zmes (ak bola mapa idealna) v celom rozsahu mapy az po 100% doby otvorenia vstrekov. Pokial zvysis tlak turba nad 100% otvorenia vstrekov, tak so seriovym tlakom paliva dojde k postupnemu ochudobnovaniu zmesi. Zvysenim tlaku paliva zvysis max. prietok vstrekov a tym aj max. vykon pri spravnej zmesi, avsak za cenu bohatej zmesi v celej mape.
Da sa ale cela mapa prekalkulovat na vyssi tlak paliva a tym padom ostane zachovana spravna zmes v celej mape a zaroven sa zvysi hranica max. prietoku vstrekov, da sa povedat ze to bude ako keby si mal vacsie vstreky s kratsou dobou otvorenia pri tom istom alebo vacsom prietoku paliva. Tuto kalkulaciu mapy/upravu cipu viem urobit.
Tak nejak som to myslel aj ja(bohatsia zmes v celom rozsahu)!