Stránka 3 z 4
Napsal: 03.02.2006, 10:35
od No_name
hihi

Napsal: 23.04.2006, 23:45
od Brblak
Prosim, co to je hydroštel?
Já sem elekrtomechanik

Napsal: 23.04.2006, 23:48
od Kentoya
hydroštel, je to zdvihátko mezi vačkou a ventilem, bud jsou pevný s podložkama, nebo plnící se olejem (u dvoukila) a to jsou hydroštely
Napsal: 23.04.2006, 23:48
od street.racer
Brblak píše:Prosim, co to je hydroštel?
Já sem elekrtomechanik

Hydraulicky (olejem) řízený vymezovač vůle ventilů

Napsal: 23.04.2006, 23:49
od Brblak
Jo a za kolik dokážete sehnat 256 IN / 264 EX na CA18DET
Napsal: 23.04.2006, 23:54
od Brblak
Tak sem zase chytřejší, dík.
Většinu věcí znám jenom anglicky z literatury a workshop manualu.
Pak na mě někdo promluví českým slengem automechaniků a sem v pr....

Napsal: 24.04.2006, 00:03
od street.racer
Brblak píše:Tak sem zase chytřejší, dík.
Většinu věcí znám jenom anglicky z literatury a workshop manualu.
Pak na mě někdo promluví českým slengem automechaniků a sem v pr....

Tím líp, jsme na tom stejně

Takže mi to usnadní práci, nebudu to muset pracně překládat do češtiny... Místo abych si vzpomínal nebo někdo hledat slovo "zdvihátko" tak rovnou řeknu "lifter" a je to

Napsal: 24.04.2006, 00:06
od street.racer
Brblak píše:Jo a za kolik dokážete sehnat 256 IN / 264 EX na CA18DET
Tomei nedělá 264... buď 260 nebo 270...
Napsal: 24.04.2006, 00:23
od Brblak
A jaký by v tom byl rozdíl? Teda mezi 260 a 264kou.
Jde mi o to, že sériově má CA odstup 8 stupňů mezi IN a EX a kdybych dal místo 264ky 260ku, co to udělá?
Jinak bych bral tyhle 256ky (obě stejné vačky jsou použité na SR, RB a jiných, ale ne na CA), pac normalně je cena někde okolo 30ti kil, což by byla pěkná 50% sleva.
Napsal: 24.04.2006, 00:25
od Brblak
Třeba HKS dělá 264ky

Napsal: 24.04.2006, 00:27
od Brblak
Jo a ty 270ky, nejsou spíš na SR?
Napsal: 24.04.2006, 00:32
od street.racer
Myslis over-lap 8 stupnu... Ten se da ovlivnit casovanim ventilu...
270tky se delaji na vsechny mozne motory, vc. SR a CA. Ja bych klidne sel do PROCAM 260/260
Jinak ani SRko nema obe vacky stejne... A u HKS jsem nenasel vacky na CAcko cece..
Napsal: 24.04.2006, 00:34
od Brblak
Napsal: 24.04.2006, 00:47
od Brblak
Já myslel že SRko má obě 240ky, nebo že by ne?
A CA 240/248, nebo že by taky ne?
Zrovna nemám v dosahu datasheety, takže z hlavy

Napsal: 24.04.2006, 00:48
od street.racer
Tak to nechapu, na ofiko strankach HKS ani v dealerskym katalogu nejsou...