blazne dodal jsem tam jeste stim ze je to asi jedno ze jim stacej jiny kola atd ale porad mam CA legalne jinak ze rb je lepsi vim proto je mam taky jak rb30 tak rb25det .... ale stou vahou to tak bohuzel je jezdi jich spousta a jezdit bude auto jezdi ale ma vic pretizenej predek nez s ca to tak je a bude jinak teorii sr atd tady nema cenu zacinat stejnak to jsou veci na kterejch se nikdo nikdy nedohodne
jezdí jich spousty po okruzích a na bocích a jezděj s většíma motorama V8 apod. neviděl bych to tak černě. Já mám CA18 taky rád..ale dnes bych za ty ceny rozhodně sáhl po šestiválci bud řadovém nebo V ,ono i ten KA24DE je o kus těžší jak CA a je ve stejným voze a na stejným podvozku a je delší jak CA.. je dost velkej
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
vsak ja netvrdim ze je moc jen ze je tezsi ten predek jezdej ty s tim rb ale zajimalo by me jaky ma pak rozlozeni vahy s13 s rb25.......... jak moc velkej rozdil tam je
Zase ten nesmysl o spatnem rozlozeni vahy...mene si vymyslet, vice cist... neni to tak spatne, vzniklo to tim ze si lidi mysli, tezkej motor, tezka prevodovka, tak se to musi projevit. Skutecnost je takova, ze spravnou instalaci (dolu a k firewallu) dostanes vetsinu vahy mezi napravy... http://www.nissanforums.com/s13-240sx-1 ... eight.html
gorgonzola píše:to blazen: no nevim jestli bych to zvlád, ale kazdopadne dik za info(do budoucna se bude hodit)
to 200sxlover: Fakt? no tak to mi rekni kde beres penize ja ztěží seženu brigádu
jinak by mě zajímalo do budoucna, kdybych si nějakou vyhlíd, je tu někdo ochotnej kdo by na místě posoudil stav auta?
No shání se těžce Na zemi se taky moc nepovalují, takže se musím otáčet. Takže sponzoring, občas brigáda (stěží stíhám závody a školu, takže fakt občas), pár projektů (prodeje, stavby a tak), ale všechno to cpu do závodů, jsem úspornej člověk, když nepočítám ty závody ;-)
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night.
It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make your first lap you can't stop. The track is home away from home.
You smell that race fuel, rubber, and when you hear those engines scream it's music to your ears.
hlavne nevim proc tu resite swap kdyz tu 2x napsal ze ho nechce, a pokud bude mit v poradku motor a da brzdy a podvozek, poradny gumy, LSD, neco odlehci tak myslim ze si na okresce uzije adrenalinu az az.
maca9 píše:hlavne nevim proc tu resite swap kdyz tu 2x napsal ze ho nechce, a pokud bude mit v poradku motor a da brzdy a podvozek, poradny gumy, LSD, neco odlehci tak myslim ze si na okresce uzije adrenalinu az az.
Souhlasim, s tim, že pokud má fungující VLSD a nechce jezdit drifty, tak neni potřeba ani LSD.
Zase moc řešíte... Už vidim jak já ve svejch 17ti bych si koupil dvoukilo a hned bych tam cpal rb-čko,jako že to je nejlepší a nejlevnější varianta než CA.Podle mě nejde o to to auto mít,prodává se tu spousta levnejch a dobrej dvoustovek a nikdo to nechce,u mě jde hlavně to auto uživit a bez práce a peněz to nejde.Furt se do toho musí cpát benzín,nový gumy,náhr díly atd atd...Nejlepší varianta je podle mého,koupit něco už s udělanym motorem a dobrym podvozkem.
Stačí se podívat do inzerátů,za kolik se prodává původně bláznovo auto...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
To je jak u blbejch. Co sem tu, tak se X "jelenů" ptalo na názory ohledně SX a pokaždý ty samí odpovědi.
Ze strany těch co se ptají je blbost že nehledají, protože je tady toho kvantum a odpovědi vlastně na vše, ale to se dá pochopit, protože se tu neorientují.
Ze strany místních "starých zkušených psů" je blbost, že hned třetí příspěvek ženou do extrémů a jedinou možností je u nich swap, což vůbec nechápu, hlavně z toho důvodu, kolik tady těch swapnutých aut jezdí. Mirek je v tom půl života a Blázen to ani nedokončil. Nic proti pánové.
Stejně valná většina těch "jelenů" si to nekoupí, nebo když už jo, tak ho za měsíc prodají nebo sešrotují. V horším případě rozeberou na díly a kastli hodí do šmelce.
Rovnou bych podobná témata mazal a vytvořil jedno připíchnuty na očích, aby se podobným blbostem zabránilo.
To s tim "pripichnutym" alias jak maji amici sticky tematem neni spatny napad... Usetrilo by se plno kB na foru a klavesnic doma Takovy topic "Mam si koupit s13" nebo "s13 pro a proti" nebo "Je mi 17, jsem jantar, v ocich mi litaj RBcka ale vic nez 240SX neuzivim " (to je narazka na me a nikoli na tvurce tematu) by se hodil
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE '96 Nissan 240SX S14a KA24DE '88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________ VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA