Wide fenders

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wide fenders

Příspěvek od Mirek »

winie píše:
Mirek píše:vyriznuti je hloupost pokud nebudes mit ochranej ram. narusis konstrukci vozidla, laminat nebude mit takovy vlastnosti jako ten plech co das pryc.
ram nebude. me napadlo ze by to vyresila navarena rozpera mezi tema plechama. misto toho klasickyho blatniku by tam bylo jen svareny takovy obraceny T. to by mohlo stacit, ne? desim se toho co to udela se zadkem pri bouracce. laminatu stacej i prudcejc otevreny dvere a je dira na svete, ale co se tyce chovani za jizdy, nad tim sem nak nedumal.
To se priznam ze nevim, nicmene bych byl opatrny, precijen je to samonosna karoserie a ne jsem si jisty jestli ta vyztuha co tam chces dat bude mit takovej efekt jako plech co das pryc. Plech drzi plosne, pokud tam navaris jakykoliv profil, tak bude pri narazu tlacit ten profil bodove na zbytek blatniku kterej na to neni stavenej. Navic si nejsem jisty jestli ta konstrukce co mas namyslenou nebude stejne tezka, nebo tezsi, jako kdyz tam nechas ten plech a zvetsis ten vyrez pro kolo. Na chovani za jizdy by blatnik nemel mit vliv ale pri nehode bude hrat urcite dulezitou roli.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Wide fenders

Příspěvek od winie »

Mirek píše:
winie píše:
Mirek píše:vyriznuti je hloupost pokud nebudes mit ochranej ram. narusis konstrukci vozidla, laminat nebude mit takovy vlastnosti jako ten plech co das pryc.
ram nebude. me napadlo ze by to vyresila navarena rozpera mezi tema plechama. misto toho klasickyho blatniku by tam bylo jen svareny takovy obraceny T. to by mohlo stacit, ne? desim se toho co to udela se zadkem pri bouracce. laminatu stacej i prudcejc otevreny dvere a je dira na svete, ale co se tyce chovani za jizdy, nad tim sem nak nedumal.
To se priznam ze nevim, nicmene bych byl opatrny, precijen je to samonosna karoserie a ne jsem si jisty jestli ta vyztuha co tam chces dat bude mit takovej efekt jako plech co das pryc. Plech drzi plosne, pokud tam navaris jakykoliv profil, tak bude pri narazu tlacit ten profil bodove na zbytek blatniku kterej na to neni stavenej. Navic si nejsem jisty jestli ta konstrukce co mas namyslenou nebude stejne tezka, nebo tezsi, jako kdyz tam nechas ten plech a zvetsis ten vyrez pro kolo. Na chovani za jizdy by blatnik nemel mit vliv ale pri nehode bude hrat urcite dulezitou roli.
no to me taky napadlo. no mam zase o cem premejslet. ted je nejdulezitejsi se rozjet. kazdopadne diky moc za rady. sem tvym dluznikem
Obrázek
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Wide fenders

Příspěvek od Mirek »

neni za co, doufam ze se vyjadri jeste SilverFox. Brzo je budu pridelavat tak by me zajimalo proc si mysli ze to nebude fungovat s tim dolaminovanim zespodu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Wide fenders

Příspěvek od SilverFox »

Podle me dve kritycky mista jsou mezera mezi laminatem a plechem kde konci lepidlo a pripadny spojeni toho lamino podbehu s puvodnim. Kdyz podbeh utesnis aby se bordel nedostal nahoru tak se tam bude vesele srazet vlhkost.

Je ale potreba vzit v uvahu zamereni vozu a sirku rozsireni. Tady se mozna nase predstavy rozchazeji :)
Obrázek
Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Wide fenders

Příspěvek od winie »

SilverFox píše:Podle me dve kritycky mista jsou mezera mezi laminatem a plechem kde konci lepidlo a pripadny spojeni toho lamino podbehu s puvodnim. Kdyz podbeh utesnis aby se bordel nedostal nahoru tak se tam bude vesele srazet vlhkost.

Je ale potreba vzit v uvahu zamereni vozu a sirku rozsireni. Tady se mozna nase predstavy rozchazeji :)
to bych rek ze je to nejmensi to dolaminovat az k tomu blatniku. pripadne se da kus nalaminovat i na ten blatnik a pak to spojit, treba i plechem, a provrtat a zbyle diry utesnit silikonem.
Obrázek
Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Re: Wide fenders

Příspěvek od Nyci »

driftak píše:Inak len taka otazocka. Ked sa to tam nituje, nerobi to kok***iny s elektrikou?? Ako mamka hovorila, ked je tam tusim hlinikovy nit, tak to vytvara nejaku malicku elektriku, ktoru to vlastne pusta do kasne. To znamena ze do 0-ly. Ale ci to je realne, ... :lol:
Pozor na to. Mám prakticky odskoušeno že hliník s železem vytváří malí elektrický náboj. Takovou elektrolízu. Určitě to nebude vadit elektřině v autě ale hliník prostě zmizí.
Prakticky jsem to zažil na kole kde jsem si přišrouboval hlinikoví blatník mezi 2 podložky a po roce mi blatník upadnul a byla v něm díra velikosti tech podložek ale hliník nikde nebyl.
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.
Odpovědět