Napsal: 21.12.2007, 15:51
už ne ,ty máš 1854ccmVladislav Bureš píše:To je fakt, ale také to je 1809 takže přesahuje osmnácet takže to je pochopitelné

už ne ,ty máš 1854ccmVladislav Bureš píše:To je fakt, ale také to je 1809 takže přesahuje osmnácet takže to je pochopitelné
facku ti dátKytt píše:jdi do s13 je hezčí a je to mrkačka a s14 je jen napodobenina
tak jo mate pravdu,na foru neni jedina nepojizdna s13 s Cackem,ja vim kdyz je to tak skvely motorblázen píše:zaco,vždyt má pravdu
nevstekam se,jsem vesely,na rezervu nemam v kufru místoblázen píše:nevstekej se sou vánoce.. bud trošku veselý..a ber to s rezervou.. jen mi ještě napiš kolik jsi sám vlastnil s13 a sám opravil CA18 a já ti dám pokoj a jak jezdí tvoje sr20 ...nějaký čas...
jj ja vim ze S14 je prece "rodinný hatchback" jak si to sám nazvalMYSAK píše:Tak se nevztejek, jen uznej ze ac je s14 asi spolehlivejsi tak s13 vypada jako plnohodnotnej sportak![]()
![]()
ajo sakra, rodinnej sedan :-D sem se spletlMYSAK píše:aa cekal sem kdy to vytahnes.. jen sem rikal rodinnej sedan
to poslední si vystihl přesně.. já měl S13 asi 6 možná 7 a stím posledním jsem byl velice spokojen.. nevidím na tom motoru nic co by mu upíralo vůči SR .. já jsem spíš zvědavý jak budou vypadat SR20 až jim bude věkově stejně..zejména jsem zvědav na vrchní část motoru a blokotasTM píše:já měl 2 CA u prvního se dělalo snad vše kromě výbrusu bloku a pak se stejně posralo :-D :-D :-D začlo to ulomením výstupku do CAS po výměně vačky kolísal tek z něj olej apod...
druhý se sralo uplně stejně ale aspoň furt jelo :-D
a SRko šlape jak hodinky od doby co ho mám :-D upřímně bych to sraní s CA nikdy už nechtěl..... ale je možný že bejt CA ve věku SR (1999) tak by mona ještě taky fungovalo :-) Nefim a je mi to jedno, sem rád za to že mám to co mám :-D