Stránka 3 z 4
Napsal: 31.08.2007, 16:16
od nizzmo
buky300zx píše:Na sprint su zaregistrovane 3 200ky.13ka,14ka a 14ka A.
Kto je to???
Nizzmo ty nejdes na sprint?
Ja som sa registroval. Nechapem, preco sa tam neviem najst ani ja...
Napsal: 31.08.2007, 17:05
od remo
S13 som ja
a prave vyrazam smer TN
sa nahmatame pani
Napsal: 02.09.2007, 14:22
od buky300zx
Pani,takze som velmi,ale velmi sklamany.
Po odjazdeni dvoch jazd kde som dal na sprinrte dole aj polsky sprintersky special fiat 126(s motorm BMW M3 s turbom,vahou 800kg a udavanym vykonom 450HP),moje casy za zahadnych okolnosti zmizli.Ak by ste niekto patral po casoch toho fiata,tak hned rano ked jazdil so mnov mu to este islo velmi dobre,ale potom sa mu pojebkal motor a jazdil cca 14S.
Po velkom hadani sa so sefredaktorom mi umoznili ist este dva krat merany sprit(len ja sam).
Po pretati cielovej fotobunky som mal na tachaci rychlost 200-205km/hod a zaradeny 5 kvalt :-D ,po prichode na start mi zelili velmi prijemnu spravu,moj cas bol 13,8s
Len chcem podotknut ze turbo tlacilo 1,7baru a predminuli rok som jazdil na jednom bare cas este o chlp lepsi a to bez slickou a s preklzujucou spojkou!
Nemam uz co viac dodat,nemam slov a serem na to.
Napsal: 02.09.2007, 15:03
od Peca
Tak to fakt nepotěší
Ono obecně s tím měřením sprintů je to u nás na ko**t...
Napsal: 02.09.2007, 17:38
od raddy
Buky, hlavne klidek, mimochodom to je jeden z dovodov preco na zrazy kaslem...
Napsal: 02.09.2007, 18:00
od raddy
inak, bola tam 200sx s13 s casom 13.7, neviete o nej nic?
Napsal: 02.09.2007, 18:29
od buky300zx
Odkial vies casy?
Napsal: 02.09.2007, 18:37
od nizzmo
raddy píše:inak, bola tam 200sx s13 s casom 13.7, neviete o nej nic?
To je Pista z Dunajskej Stredy... Ma nejake upravy (FMIC, vyfuk, palivovy tlakovy ventil, MBC, Apexi SAFC...)...
Napsal: 02.09.2007, 19:27
od kenivruh
Napsal: 02.09.2007, 20:43
od buky300zx
Najzaujimavejsie je to,ze ked ten fiat isiel(mal motor OK) tak ten cas mu tam chiba tiez.
To isiel so mnov rano a hento su casi poobede.
Napsal: 03.09.2007, 07:21
od raddy
nizzmo píše:raddy píše:inak, bola tam 200sx s13 s casom 13.7, neviete o nej nic?
To je Pista z Dunajskej Stredy... Ma nejake upravy (FMIC, vyfuk, palivovy tlakovy ventil, MBC, Apexi SAFC...)...
no so seriovym turbom a hmotnostou je takyto cas dost nepravdepodobny, napr. s porovnanim s nizzmovym casom. toto plati specialne ak nemal sliky... a uz vobec v porovnani s bukyho casom. nejako sa mi tie casi vseobecne nezdaju...
Napsal: 03.09.2007, 08:30
od buky300zx
Ved ti vravym ze pred dvoma rokmi som jazdil so seriou cas 13,69 a to mi smykala spojka a nemal som slicky,tlacil som tlak jeden bar.
Teraz som mal slicky,motor prekopany a tlacil som mu 1,7 bar a to auto bolo podstatne laksie ako predtym.A myslim si ze koncova rychlost okolo 200-205 na fotobunke vravy za vsetko.
Vysvetlite mi prosim niekto ako moze porsche Turbo,automat,4kolka mat rozdieli v casoch skoro 6desatin,ked to vobec nekutre a chrapunko drzi len plny plyn a o nic sa nestara????????????????A to spravyl vraj slovensky rekord 11,2 tusim.
Napsal: 03.09.2007, 08:33
od remo
ja som na sprinty ani nakoniec nesiel
dal som si 3 jazdy na slalome, celkom som sa zabavil a bol spokojny.
s casmy je to vzdy takto. zakazdym sa najde niekto komu casy nie su zaznamenane alebo vykazuju uplne nezmysli
ako pise Buky, na AT prevodovke mat tak rozdielne casy je divne. jedine ze by postlacal niektore gombiky na ktore predtym zabudol
Napsal: 03.09.2007, 09:12
od nizzmo
raddy píše:nizzmo píše:raddy píše:inak, bola tam 200sx s13 s casom 13.7, neviete o nej nic?
To je Pista z Dunajskej Stredy... Ma nejake upravy (FMIC, vyfuk, palivovy tlakovy ventil, MBC, Apexi SAFC...)...
no so seriovym turbom a hmotnostou je takyto cas dost nepravdepodobny, napr. s porovnanim s nizzmovym casom. toto plati specialne ak nemal sliky... a uz vobec v porovnani s bukyho casom. nejako sa mi tie casi vseobecne nezdaju...
Pista mal aj slicky, na tie som pred tym zabudol. Ja by som mal urcite lepsi cas, ibaze som s touto konfiguraciou startoval prvy krat a tak som bol tak prekvapeny nastupom turba a otacok na jednotke, ze mi bohuzial zabral obmedzovac (na jednotke) a ja som tam urcite stratil min. 0,2s. Pri druhej jazde som chybu zopakoval nie len na jednotke, ale aj na dvojke.
Napsal: 03.09.2007, 16:12
od kenivruh
Inak ked si mal rychlost naozaj okolo 200 tak to by mal byt cas pod 13 s. Akurat nezabudaj ze tie kolieska vzadu su urcite mensi priemer ako seria, takze ti tachac ukazoval viac ako si isiel. Pomeriame ta g-techom a uvidime co je vo veci