Stránka 2 z 2
Napsal: 01.03.2007, 22:33
od stiloman
můj tip.......sešrotovat
Napsal: 07.03.2007, 19:25
od NISMOO7
AHOJ TENTO PROBLÉM SOM MAL AJ JA NA KEDYSI NA 200 SX KEĎ SOM VYBERAL MOTOR CHYBA BOLA V KABELÁŽI A VEČŠINOU TOTO ROBÍ KEĎ JE V PRDELI CIEVKA NA SVIEČKACH RAZ IDE A RAZ NEM ,VEĎ TA KABELÁŽ MÁ URČITE PÁR ROKOV A U 300 NAPRÍKLAD SA MENÍ PRI KAŽDEJ VÝMENE MOTORA SÚ PREŽHAVENÉ A KEĎ S NIMI POHNEŠ UDRBE SA IZOLÁCIA A JE SKRAT NA SVETE....
Napsal: 07.03.2007, 19:43
od stiloman
tak to jsi mne potěšil........kdo to má hledat?
Napsal: 07.03.2007, 19:53
od NISMOO7
vážne naozaj vážne sa oplatí kúpiť kabeláž na 300zx napríklad kompletnú zoženiem za 419 euro ale pri takýchto problémoch može byť vela chý dokonca aj crank angle sensor na vačke ,ALE"ZÁKLAD JE NOVÁ KABELÁŽ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STAČÍ KEĎ MÁŠ ZOXIDOVANÉ ŠTEKRE A JE TO V PRDELY CELÁ ELEKTRIKA JE NA ODPOROCH/OHMOCH/.
Napsal: 07.03.2007, 22:14
od 935Baby
mimochodem svazek k zapalovacím cívkám na 200SX S13 (pouze ta část od konektoru nad vačkama k cívkám
) stojí origo od NISSANU ČR: cca 5000Kč s DPH
Napsal: 07.03.2007, 22:28
od NISMOO7
neexistuje ked na 300zx pozri foto ma vyšla 420 euro plus post a keď sa pozrieš na tie káble pochopíš
zajtra ti dám vedieť čo stoja cezo mňa ok??
myslim komplet hlavná kabeláž-mal som prúser s kablamy a oddrbalo mi power unit transistor aj crank angle sensor na vačke tak by som to neriskoval behom sekundy ....fakt
a tieto sú tiež origo nissan čr a nissan sk sú obchodníci robia s rabatom min 300% u nás v nissane chcú za komplet váfuk 120 000 sk bez dph ..........atď
Napsal: 08.03.2007, 16:41
od 935Baby
NISMOO7 píše:neexistuje ked na 300zx pozri foto ma vyšla 420 euro plus post a keď sa pozrieš na tie káble pochopíš
zajtra ti dám vedieť čo stoja cezo mňa ok??
Ta cena pres tebe by me zajimala. Naposledy kdyz jsem odpojoval ten svazek co jde k zapalovacim civkam tak jsem si vsiml že ty kabely nevypadaji moc ok - takové ztvrdlé, přepálene...
Napsal: 08.03.2007, 16:48
od blázen
tuhle závadu s kabelama sem u 200sx ještě neviděl,ale je pravda,že žárem je to pěkně zkřehlé
Napsal: 09.03.2007, 02:14
od NISMOO7
je tam horko a hlavne koncovky lúbia oxidovať atď chalani čakám na cenu,dám vedieť
Napsal: 09.03.2007, 08:33
od blázen
já na ten svazek schválně včera koukal a mám ho jak nový, krom toho že je trochu tuhý,ale to může být od výroby je v tlusté bužírce
Napsal: 09.03.2007, 14:23
od NISMOO7
AJ MNE NAOKO VYZERAL AKO NOVÝ ALE KEĎ MI NEDÁVAL NAPETIE NÁSLEDNE SME ZVäZOK ROZOBRALI A POD IZOLÁCIOU BOL CELY KOMPLETNE BIELY AŽ DO ZELENA
LENŽE POD KAPOTOU 300 ZX JE NEUSTÁLE CCA 90 ST.CELZIA STRAŠNE TEPLO A 200 SX MÁ VIAC MIESTA NA PRÚVAN
POD 300 ZX KAPOTOU SÚ VÁŽNE TEPLOTY..............A NEDAJBOŽE KEĎ HO NIEKTO ZAČNE UMÝVAŤ VODOU..............
KEĎ SOM MAL 200 S 13 TAK SOM MUSEL MENIŤ PÁR ZÁSUVIEK A CRANK ANGLE SENZOR A NÁSLEDNE AIR/FLOW METER ,KEĎ BOL ZLÝ TAK MA TÁ POTVORA NECHCELA PUSTIT CEZ 2500 OT/MIN....................
Napsal: 09.03.2007, 16:01
od stiloman
NISMOO7 píše:AJ MNE NAOKO VYZERAL AKO NOVÝ ALE KEĎ MI NEDÁVAL NAPETIE NÁSLEDNE SME ZVäZOK ROZOBRALI A POD IZOLÁCIOU BOL CELY KOMPLETNE BIELY AŽ DO ZELENA
LENŽE POD KAPOTOU 300 ZX JE NEUSTÁLE CCA 90 ST.CELZIA STRAŠNE TEPLO A 200 SX MÁ VIAC MIESTA NA PRÚVAN
POD 300 ZX KAPOTOU SÚ VÁŽNE TEPLOTY..............A NEDAJBOŽE KEĎ HO NIEKTO ZAČNE UMÝVAŤ VODOU..............
KEĎ SOM MAL 200 S 13 TAK SOM MUSEL MENIŤ PÁR ZÁSUVIEK A CRANK ANGLE SENZOR A NÁSLEDNE AIR/FLOW METER ,KEĎ BOL ZLÝ TAK MA TÁ POTVORA NECHCELA PUSTIT CEZ 2500 OT/MIN....................
jak se ti to chovalo?
mně to dělá podobně......do cca 2500 celkem v poho a pak se dusí,střílí
AHOJ
Napsal: 09.03.2007, 16:32
od NISMOO7
VÝROBCA UDÁVAL,ŽE TÍM ŽE BOL POŠKODENÝ ALEBO NEFUNKČNÝ AIR FLOW METER SA NAHODIL NÁHRADNÝ REŽIM KONTROLOVANÝ ČISTO RIADIACOU JEDNOTKOU,KTORÁ LEN NA NÚDZOVÝ DOJAZD PUSTÍ OTÁČKY LAN DO 2500 ot/min,ALEBO MôŽE BYT ČISTO TEORETICKY EŠTE MOTOR TEMP.SENSOR U VÁS NA 200SX NA BLOKU MOTORA TUŠIM NA PRAVEJ STRANE,NIE NA STRANE TURBA,ALEBO POTOM PRI UMÝVANÍ MOTORA TEKUTINAMI NAPR,VODOU, NASTANE SKRAT V CRANK ANGLE SENSOR HORE NA VAČKE,TEN OKREM TOHO FUNGUJE NA PRINCÍP FOTOBUNKOVÉHO SNÍMAČA A REGULUJE OTVÁRANIE VSTREKOV,PREDZÁPAL ,SPÚŠŤA TLAK PALIVA-ČERPADLO ATĎ.
KEĎ HO SKÚŠAŠ "OD OKA"
,TAK SA PRI VÝPNUTOM KLÚČIKU ZAPALOVANIA,ODMONTUJÚ 3 SKRUTKY,KTORÝMI JE PRIPEVNENÝ O HLAVU MOTORA,ODPOJÍŠ KONCOVKU/KÁBEL/,VYTIAHNEŠ /NEBOJ SA MÁ BLBOVZDORNÝ KOLÍK TAKŽE PRI SPäTNEJ MOTÁŽI SA NEDÁ DAŤ INAK LEN PRESNE ZASUNUŤ/KEĎ BUDE VYTIAHNUTÝ A V RUKE ZAPOJÍŠ KABELÁŽ DOŇHO,NIEKTO TI MUSÍ OTOČIŤ KLÚČIKOM ABY SA ROZSVIETILI KONTROLKY A PRSTAMI ZAČNEŠ OTÁČAŤ HRIADELKOU SNÍMAČA V SMERE! !!!OTÁČANIA VAČKY/MOTORA/MUSIA SA SPÚŠTAŤ/CVAKAŤ POSTUPNE VSTREKY ,
-:!:POZOR PRI DEMONTÁŽI A MONTÁŽI MISÍ BYŤ OPDJENÉ ZAPALOVANIE,PRETOŽE OSKA SNÍMAČA PRI DOTYKU S ROZVODOVÝM KOLEČKOM VAČKY TVORIA KOSTRU!!! MôŽE NASTAŤ NEŽIADÚCA FUNKCIA ŠENZOR-ČERPADLO,ATĎ,
AHOJ NISMO07