kenivruh píše: Raddy vsak nekradnem Samozrejme, ze vsetko je v plane.
No aby si ma chapal, to je len odporucanie, GO je urcite drahsia zalezitost
Raddy vsetko mi je jasne, ved preto som tam nedal hned 1 bar. Mysleu som, ze tych 0.7 baru bude zatial v pohode.
0.7bar je v pohode, je to v podstate seriovy tlak turba. avsak T28 ma iny nabeh ako T25, takze sa moze stat ze so seriovovu ECU bude turbo nabiehat pomalsie ako by mohlo, tot vsjo. Vela stastia a napis ako to funguje.
raddy píše:
No aby si ma chapal, to je len odporucanie, GO je urcite drahsia zalezitost
Raddy vsetko mi je jasne, ved preto som tam nedal hned 1 bar. Mysleu som, ze tych 0.7 baru bude zatial v pohode.
0.7bar je v pohode, je to v podstate seriovy tlak turba. avsak T28 ma iny nabeh ako T25, takze sa moze stat ze so seriovovu ECU bude turbo nabiehat pomalsie ako by mohlo, tot vsjo. Vela stastia a napis ako to funguje.
Dnes vyzera na pekne pocasie tak ho asi testnem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
Mas walbro?Ja by som to so seriovou pumpou neskusal,nemozes vediet v akom je stave a mozes odfajcit motor.Inak ja myslim ze ked mas chip tak uz nic viac ku stastiu nepotrebujes(okrem tej pumpy).
Mohol by si dat aspom Fmic a trochu upravit vyfuk,aby tolko nebrzdil.
Po pripade urobyt sportove studene senie.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
presne ako pise buky, walbro je dolezite. ostante upravy pomahaju, ale nie su nevyhnutne pre 1bar. avsak turbo by malo byt v dobrom stave a vyfuk vyrazne pomoze...
Stejně musí být stejný tlak v paliv. systému, ne? Je tam redukční ventil. To zvyšujete tlak potom na něm? Nebo jak? Z výfuku vyřadim alspoň kat a středový tlumič necham. Kvuli hluku... Seriový pumpy mají malej průtok? Díky za rady moc do úprav nevidim...
tlak na liště se nemění, walbro má pouze větší průtok.... ten výfuk seriový vyhod do popelnice je k ničemu, nech si udělat s nerezu a dej tam rezonátor a koncový díl a jezdíš potichu, pokud ti nevadí malinko hluku rezonátor nedávej..
po instalaci walbra je třeba změřit a překontrolovat tlak paliva
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Jak poznam dobrou pumpu? Divný zvuky z ní nevychází a tlak má taky normal. To auto jede v pohodě. Takže pro jistotu změřim tlak, ten má být kolem 2,5 až 3 bary, ne? Jo a kde zvednu tlak na turbu???? Tu pumpu bych koupil až odejde... Když se to stane v nejmíň nevhodnou dobu mam druhou a taky druhou jednotku seriovou...