Stránka 2 z 2

Napsal: 21.12.2006, 16:51
od Peca
Gerox píše:ok ... beru zpet...nechci do toho rejpat ale je rozdil mezi jezdenim a jezdenim...

...p.s.: ty lidi osobne neznam ale nezda se mi ze bych byt jen jednoho z nich videl nebo se docelt o tom, ze by s tim autem nekde jezdili...sosna, most, atd...(to jen pro upreseni rozdilu mezi jezdnim a jezdenim)...

...p.s.: ale jak rikam nechci rejpat...a verim tvemu tvrzeni...
Sosna a Most je daleko, tak proto jsi me tam nevidel. Zato v Brne bys me videl docela casto ;)

Jinak k vydrzi kliky a ojnic se zatim nemuzu vyjadrit, 260hp+ tam mam chvili, uvidime jak dlouho to vydrzi :?

Napsal: 21.12.2006, 19:25
od raddy
pevnost samotnych ojnic bola viac krat vyskusana a naozaj vydrzia vyse 400k kym sa mechanicky znicia, t.j. ohnu. Ina vec je natiahnutie, to je vsak pozvolne a deje sa aj pri nizsich vykonoch, jeho pricinou je skor vola v loziskach ci problem s mazanim. Seriove ojnice su kovane a naozaj dost pevne.

Napsal: 21.12.2006, 21:59
od Kentoya
ojnice beru podle toho že nevydrží mnoho jelikož i s kenivruhovýma jich bylo u mě na stole 28 a všechny natažený od 0,02 až po tuším 0,12, kenivruh je měl všechny okolo 0,04 až 0,05 nahoru dolů a co mě překvapilo nejvíc tak cca 0,02 do stran, to jsem viděl poprvé, protože do stran bývají skoro vždy stažené a snad všechny ty auta jezdily serii a měly najeto okolo 100 000 až 180 kenivruh, mám jedny ojnice co natažené nejsou, ale ty jsou z bluebirda a mají za sebou odhadem 350 000, ale tam je výkon 120 koníků, takže proto se mi jeví jako 220 koníků max pro seriové ojnice, potom se budou natahovat velmi rychle

Napsal: 22.12.2006, 09:22
od blázen
schválně si je nechám změřit, jestli budou natažené ,koupím kované

Napsal: 22.12.2006, 15:48
od raddy
blázen píše:schválně si je nechám změřit, jestli budou natažené ,koupím kované
seriove su KOVANE.....

skor ako o vykon a vydrz ojnic by som sa zaujimal o mazanie a stav ojnicnych lozisk...

ale kazdopadne, je to zaujimava domnienka, mozno stoji v pozadi vecnych problemov ca18det s ojnicnymi loziskami....Bolo by to treba viac preskumat....

Napsal: 22.12.2006, 16:10
od blázen
raddy píše:
blázen píše:schválně si je nechám změřit, jestli budou natažené ,koupím kované
seriove su KOVANE.....

skor ako o vykon a vydrz ojnic by som sa zaujimal o mazanie a stav ojnicnych lozisk...

ale kazdopadne, je to zaujimava domnienka, mozno stoji v pozadi vecnych problemov ca18det s ojnicnymi loziskami....Bolo by to treba viac preskumat....
někde v tom bude zakopaný pes, když každe druhe ma spodek KO.. no schválně si zzměřim moje

Napsal: 22.12.2006, 16:14
od raddy
len by bolo dobre vediet kde je problem, pretoze zatial som skor nazoru ze je to kvoli problemom s mazanim alebo zle urobenou opravou. Je zaujimave za povodne loziska vydrzia hodne cez 100 000km, ale po GO zacnu klepat po 5000km a ludia hned vravia ze je to motor z masla....
Dalsia vec na zamylsenie je zly dizajn mierky na olej, ktora niekedy vyzaduje obrady ciernej magie aby sa dal zistit stav oleja.
Zatial sa drzim nazoru ze pricinou je zla udrzba a neskore riesenie problemov s mazanim.

Napsal: 22.12.2006, 16:28
od blázen
věecko se ukáže, mě neklepalo nic a motor nebyl nikdy opravován, vše tam bylo origo,..tak meření nám řekne víc

Napsal: 22.12.2006, 19:43
od Martin_534
já bych se přikláněl k raddyho názoru a určitě by stálo za pokus koupit nový seriový ojnice, udělat pořádnou go, zvednout výkon na 250+ koní a otestovat :-)

Napsal: 23.12.2006, 12:18
od blázen
nove seriové ojnice asi levné nebudou :(

Napsal: 23.12.2006, 12:29
od Martin_534
to nebude problém zjistit pokud někdo ví part number :)